Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2007 #1 Skrevet 25. oktober 2007 Hvor mange ganger går det for dere hver gang dere har sex med kjæresten?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Som regel en, noen ganger to, sjeldent tre.
FantasDick Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg kommer stort sett ikke under samleie, men sånn ellers i "seansen" får jeg så mange som vi orker. Normalt 3-10.
Gjest Kvinne 33 Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis vi bruker vibrator i tillegg/samtidig kan jeg komme alt fra 2-3 til jeg ikke orker mer. Da snakker jeg om både klitorisorgasme og vaginal orgasme. Det beste er når disse opptrer samtidig:) Om vi ikke bruker vibrator, må han slikke meg for at jeg skal komme, men det tar lengre tid, men herregud så deilig!
B.A. Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Nå er det ikke no kjæreste jeg har sex med men svarer likevel jeg:) Kommer veldig lett så er ikke alltid jeg teller, men ligger nok fra 4 og oppover. Så er jo ganske så fornøyd med det:)
Gjest ts Skrevet 25. oktober 2007 #8 Skrevet 25. oktober 2007 det går for meg 2-4 ganger ved samleie uten andre hjelpemidler . Hvis vi bruker vibrator kan det gå for meg til jeg ikke orker mer . Kjæresten har flere ganger skult misunnelig bort på meg siden han alltid må vente litt mellom hver gang + at max antall for ham er 3 .
Gjest Pax Skrevet 25. oktober 2007 #9 Skrevet 25. oktober 2007 Jeg vil ikke ha mer enn en, fordi jeg blir øm og sår etter den ene. Men klitorisorgasme først, også g-punkt tror jeg går fint.
Gjest Mirina Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Som regel 1, noen ganger 2. Er fornøyd etter 1, og den første er også den klart beste.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #11 Skrevet 25. oktober 2007 Minimum fem, som regler ti eller flere. Ikke at jeg egentlig teller, men sånn ca så.
Gjest milkyway Skrevet 25. oktober 2007 #13 Skrevet 25. oktober 2007 Teller dem ikke, men mange. I dag fikk jeg to som eksploderte musa mi, det var syge sage!!!
Gjest white_tennis_socks Skrevet 26. oktober 2007 #14 Skrevet 26. oktober 2007 Som regel er det mer enn nok med en! En sjelden gang ble det to orgasmer. Den andre kom 1 minutt etter den første. En helt merkelig opplevelse. Men savner det ikke. Det var nesten litt vondt... litt i meste laget, på en måte. Kjentes ut som jeg skulle dø, hvis det går an å si det slik? Men jeg elsker laaaange forspill. Det er deilig det! Betyr nesten mer enn selve orgasmen etterhvert! Gjerne forspill som varer i over 2 timer for min del!! Ah!!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Når vi har en grundig omgang...10+ Når vi har en rask...3+ Når vi har en kjappis 1 gang hver
Frk Johansen Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Aldri under 3, det er de kjappe... Sjelden mer enn ti vil jeg anta, teller jo ikke, har det bare vanvittig godt mens vi holder på.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 Får ingen.. trodde det var flere som meg? Har utrolig deilig sex flere ganger om dagen, men orgasme uteblir. Nå følte jeg meg skrekkelig unormal her!
FantasDick Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Får ingen.. trodde det var flere som meg? Har utrolig deilig sex flere ganger om dagen, men orgasme uteblir. Nå følte jeg meg skrekkelig unormal her! Får du aldri orgasme? Ikke hvis du tar på deg selv, bruker en vibrator, han slikker deg, etc?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #19 Skrevet 29. oktober 2007 Jo, men spørsmålet var hvor mange man får når man har sex med kjæresten. Jeg får lett orgasme ved onani, og det har jeg gjort siden jeg var rundt 13. Men aldri fått orgasme sammen med en mann.. Men er kun 18 år, så satser på at det kommer etterhvert. Sex for meg er jo veldig godt uansett, men merker det går inn på typen at jeg ikke kommer. Er litt kjipt å tenke på noen ganger at jeg går glipp av noe så fantastisk som tydeligvis alle får.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #20 Skrevet 29. oktober 2007 Oi, leste visst for fort over innlegget ditt Zaphireh, trodde du mente på egenhånd Men nei.. noen ganger når han fingrer meg vaginalt er det utrolig, utrolig deilig men det "eksploderer" ikke, på en måte. Kommer liksom ikke heelt over den siste bakketoppen. Vi har vært sammen i 5 måneder og er trygg på han. Tror kanskje allikevel det er en slags sperre i hodet mitt som er problemet.. for jeg klarer det jo lett på egenhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå