Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre?

Gjest Gjest_Lille meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lille meg_*

ja, det hele startet når jeg var i syden i sommer.

Jeg møtte en utrolig søt gutt på et diskotek. Han hadde en kompis også, som hang med venninna mi så vi var liksom to "par" da.

Hang sammen hele kvelden, men ingenting skjedde, for det ville ikke jeg! til tross for at han spurte om han kunne kysse meg flere ganger takket jeg pent nei, for det er ikke helt min greie. jeg er veldig sjenert osv.. hehe

Men senere på kvelden ble bordet vårt tatt så jeg kom med tipset om å gå en tur på stranda, klokka begynte jo tross alt å bli mye og burde kanskje tenke på å dra hjem. Diskoteket lå på stranda, så var jo ikke så langt da, hehe. men når vi kom dit så begynte vi og gå en vei mens venninna mi og kompisen hans å gå en annen vei

skjedde mye imellom, men endte med at vi hadde sex på stranda.. man kan si hva man vil om syden og sex on the beach og lalal.. mend et var faktisk ganske koseli, og jeg angrer ikke.. han var utrolig nydelig, hele kvelden var utrolig romantisk og jeg tror ikke han egentlig er sånn ONS type selv, men vet jo ikke..

de fulgte oss i hvrtfall tilbake til hotellet på morenkvisten, og de ville møte oss igjen. vi sa greit og lalala

så skulle vi møte de på et utested to dager etter, men da dukket bare kompisen hans opp, så jeg var ganske viggo hele kvelden og ble dritskuffa. skjønte jo ikke hvorfor han ikke kom! men kompisen sa han lå hjemme å sov fordi de hadde vært på fylla 36 timer i strekk.. vi skulle dra dagen etter så det var siste mulighet for å si hade. så jeg møtte jo ikke han no mer da..

men da han kom hjem to uker etterpå så begynte han å ringe meg å sån, men bare en gang for så å legge på! så jeg bare eh javel.. og nå, etter all denne tiden spør han om ikke je kan komme til han, han er 23 og je er 18, men jeg syns ikke det gjør noe da:) men saken er den at eg vil jo egentli møte han, men er redd for at han skal huske meg som "bedre enn det jeg er" eller noe sånt. siden vi hadde jo drukket hele kvelden osv.

jeg skal til gøteborg, det er der han bor.. med jobben i desember så jeg har fortalt han det, men skal jeg tørre å spørre om han vil møte meg da? det er jo tryggere det enn å dra dit alene, man vet jo aldri, liksom..=)

Men er fremdeles redd for at han skal huske med som en annen... penere, finere kropp.. lalala.. men jeg vet ikke! han var utroli nydelig da :) Spurte hvor jeg hadde vært hele livet hans osv ;P skikkelig romantisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...