Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 jeg har kjent en fyr i snart seks mnder og har værtt sånn små keen på han hele tiden egentlig, mn ting begynte å skje for ca to uker siden da vi begynte å flørte heftig og dt skjedde ting og tang, den ene tingen førte til dt andre. men plutselig så viste det seg at han så på meg som dama si. første daten var på fredag og jg hadde det utrolig gøy sammen med han. jeg har virkelig falt for han og samtidig som jeg gikk i min drømmeverden om at han er perfekt så viser det seg at han har en annen dame. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg kan ikke bare be han om å dra til helvete, mn jg kan ikke si at det ikke såret meg heller. for en fyr som du gråter non stop over når du finner du at har en dame må bety noe for deg, ikke sant????
Gjest StockDama Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 han er søppel. for en fyr som du gråter non stop over når du finner du at har en dame må bety noe for deg, ikke sant???? Og den setningen skjønte jeg ikke bæret av.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 han er søppel. Og den setningen skjønte jeg ikke bæret av. jeg viste ikke om hu andre, og en av venninene mine kalte meg den andre kvinnen. i hvertfall da jeg fant ut at han hadde en kjærste da så følte jeg meg helt crappy og jeg gjør det fortsatt. har ikke greid å fungere som meg selv de siste dagene
Gjest Gjest_S_* Skrevet 25. oktober 2007 #4 Skrevet 25. oktober 2007 jeg viste ikke om hu andre, og en av venninene mine kalte meg den andre kvinnen. i hvertfall da jeg fant ut at han hadde en kjærste da så følte jeg meg helt crappy og jeg gjør det fortsatt. har ikke greid å fungere som meg selv de siste dagene Så alle bortsett fra du visste om at han var opptatt?Selv din veninne visste om dette! Han er dritt - dropp han! Håper dama hans får vite om deres grei, for hun fortjener sikkert ikke han i det hele tatt! Han inleder nærmest et forhold med deg mens han har en annen dame! Da er han en drittsekk. Om du hadde blitt sammen med denne "mannen" hadde han også vært istand til å være utro mot deg og det vet du jo selv av å ha vært den andre kvinnen!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 vennina mi viste det ikke. og jeg var den eneste som ikke viste at han har en annen dame og han sier at han har slått opp med henne. altså han dumpet henne til fordel for meg. jeg forstår ikke hvordan jg kan være den andre kvinnen, jeg hadde ikke nærmet meg han hvis jg bare hadde vist om hun andre. og en av grunnene til at jg ikke kan gi slipp på han er vel det at de følelsene som jeg har for denne fyren har jeg ikke hatt på en god stund. vet at det ikke er en god nok grunn, men fortsatt. jeg har falt for en drittsekk og jeg greier ikke å innse det faktum at jg må la han være i fred. det er noe ved han som får meg til å smelte
caso Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 vennina mi viste det ikke. og jeg var den eneste som ikke viste at han har en annen dame og han sier at han har slått opp med henne. altså han dumpet henne til fordel for meg. jeg forstår ikke hvordan jg kan være den andre kvinnen, jeg hadde ikke nærmet meg han hvis jg bare hadde vist om hun andre. og en av grunnene til at jg ikke kan gi slipp på han er vel det at de følelsene som jeg har for denne fyren har jeg ikke hatt på en god stund. vet at det ikke er en god nok grunn, men fortsatt. jeg har falt for en drittsekk og jeg greier ikke å innse det faktum at jg må la han være i fred. det er noe ved han som får meg til å smelte Joda, du har da innsett det. Nå er det bare å ha litt ryggrad å gjennomføre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå