smilefjes Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Sitter her spent og usikker. Er i prøveperiode 7 og aner en aldri så liten utålmodighet komme snikende...kanskje den har spilt meg et puss, MEN: Har de siste to-tre dagene hatt ømme bryster. Det pleier jeg ikke å ha før mens (eller noen annen gang for den saks skyld, bortsett fra graviditet). Derfor har håpet om at det har klaffet denne måneden steget betraktelig. Men i dag har jeg begynt å spotte litt (ikke friskt). Det pleier jeg å gjøre et par dager før mens. Men kan det også være et resultat av graviditet. Noen av dere andre som har spottet litt helt i starten når dere har vært gravide? Jeg husker ikke selv hvordan det var sist, bortsett fra at brystene var ømme. Skal ha mens på lørdag. Spent nå!
latte Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 Hei... så spennende*håpe-håpe* Selv har jeg aldri hatt småblødninger i ved de forrige graviditeter. Sender en masse gode viber til deg da..og alle andre (Har også ømme bryster). Skal ha IKM p søndag... =håpe-håpe-håpe*
smilefjes Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2007 Takk for svar Men nå trenger jeg ikke lure lenger. Falsk alarm :gråte: Må slutte å kjenne etter symptomer, det blir man jo bare gal av... Men du, lykke til til deg! Du kan jo fremdeles ha en spire som klorer seg fast! Spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå