Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig det som så pent kalles kommunebrunt/musegrått hår men har de siste årene stripet det blondt. Nå er jeg veldig lei av dette og har funnet ut at ansiktet mitt kler varmere fargetoner bedre. Det gjør jeg i alle fall i klær og regner med at jeg vil se bedre ut med en annen farge på håret også da...

Jeg vil ikke tro at jeg vil kle altfor mørkt hår, så da er spørmålet; hva er best? Bør de farges, farges OG stripes eller bare stripes?

Jeg blir veldig glad for gode tips:) Jeg har planer om å gjøre dette hos frisør så det er sagt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå har jeg ikke sett deg, men jeg synes det høres ut som en god idé, man får mer glød i både håret og ansiktet ved å farge håret litt mørkere/varmere :) Og så synes jeg det er fint å tone ned fargen et par hakk på høsten/vinteren i forhold til våren/sommeren.

Når det gjelder det du egentlig spurte om: Jeg synes man får penest farge av å farge OG stripe/legge inn effekter, men det kan hende du vil føle at etterveksten blir mer markert enn ved å bare stripe det.

Lykke til!

Endret av Tez
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg vært hos frisøren og farget håret og jeg ble kjempefornøyd. Angrer ikke et sekund! :)

Det hun gjorde var å farge underhåret i en varm bruntone og ellers så stripet hun med brune striper og lyse striper annenhver gang. De lyse stripene gjorde at det ikke ble verdens største overgang fra lyst til mørkt. Neste gang så skal jeg muligens ta det så det blir enda mer brunt. Syntes det passet ansiktshuden min mye bedre enn helt lyst hår, og jeg ser ikke så "barnslig" ut lenger heller.

Takk for tips Tez:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...