Annie Skrevet 29. oktober 2007 #21 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå er det gjerne sånn s.n at gaver til ansatte kan firmaet skrive av. Derfor er det mer vanlig at ansatte får oppmerksomhet enn sjefene. I tillegg har de oftere mye bedre lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #22 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nå er det gjerne sånn s.n at gaver til ansatte kan firmaet skrive av. Derfor er det mer vanlig at ansatte får oppmerksomhet enn sjefene. I tillegg har de oftere mye bedre lønn. Jeg er klar over det, men mitt poeng er at sjefer er også medarbeidere, og setter nok pris på tilbakemeldinger på lik linje som sine ansatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. oktober 2007 #23 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er ikke enig med deg s.n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 29. oktober 2007 #24 Del Skrevet 29. oktober 2007 Helt OK at du mener det Annie. Men har du noen gang gitt din egen sjef positive tilbakemeldinger? I en medarbeidersamtale, eller i et personalmøte? Mange forventer at sjefen skal gjøre dette mot sine ansatte, men det er skremmende få som gjør det samme tilbake! Abeidsmiljøet skapes både av ledere og vanlige arbeidstakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. oktober 2007 #25 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har vært sjef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 29. oktober 2007 #26 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvis jeg har noe positivt å si til sjefen gjør jeg det. Gave til bursdag er ikke en positiv tilbakemelding. Det er nemlig noe som skjer en gang i året uten at vedkommende fortjener oppmerksomhet eller ei. Å si noe om at noe er bra eller gi tilbakemelding til sjefen hvis noe er dårlig er noe helt annet enn bursdagsgaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå