Gjest kopji Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg har tre spørsmål, som jeg håper noen kan hjelpe meg med 1. Hvor finner jeg feminine, klassiske, sorte støvletter, mellomhøy hæl, god vidde i leggen og høyt skaft? (dvs ikke stoppe midt på leggen, men under kneet!!) 2. Hvordan knyte små silke sjerf i halsen? Ser ikke særlig pent ut med en "vanlig" knute... 3. Hvor finner jeg sorte, myke bukser med litt sleng? Kan noen tipse meg her, er jeg supertaknemmelig!!!
Grønt blad Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har ingen svar til spørsmål 1 og 3, men 2 kan jeg hjelpe med. da jeg var innom Hermes i Roma lærte den ene "damen" meg en fin knute. Brett skjerfet helt ut. Ta to hjørner som er diagonalt overfor hverandre og knyt den forsiktig sammen helt i enden. Legg den forsiktig ned. Trekk den ene "frie" hjørnet forsiktig gjennom "åpningen" under knuten. Trekk det andre "frie" hjørnet gjennom åpningen under knuten. Dra forsiktig i de to endene. Resultatet bli en fin knute. Jeg vet dette ble rotete og dårlig forklart, men jeg er ikke så flink til å forklare. Håper du kanskje skjønte litt. Lykke til!
Gjest kopji Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har ingen svar til spørsmål 1 og 3, men 2 kan jeg hjelpe med. da jeg var innom Hermes i Roma lærte den ene "damen" meg en fin knute. Brett skjerfet helt ut. Ta to hjørner som er diagonalt overfor hverandre og knyt den forsiktig sammen helt i enden. Legg den forsiktig ned. Trekk den ene "frie" hjørnet forsiktig gjennom "åpningen" under knuten. Trekk det andre "frie" hjørnet gjennom åpningen under knuten. Dra forsiktig i de to endene. Resultatet bli en fin knute. Jeg vet dette ble rotete og dårlig forklart, men jeg er ikke så flink til å forklare. Håper du kanskje skjønte litt. Lykke til! Takk for svar - skal prøves!!
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 1. Hvor finner jeg feminine, klassiske, sorte støvletter, mellomhøy hæl, god vidde i leggen og høyt skaft? (dvs ikke stoppe midt på leggen, men under kneet!!) Duoboots.no
Smørblomsten Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Støvletter: Bianco. De har en litt "krøllete" skinn-modell der nå. Jeg kjøpte dem, kostet 1500 kr og har passe hæl, og er hverken runde eller spisse foran, mellomting. Veldig fine! Normal vidde i skaft, men med litt strikk i. Bukser: Vero Moda. Har div modeller der nå. Husker ikke navnet på den jeg kjøpte. Men kostet bare kr 299 og har passe sleng, er forholdsvis low-waist og finnes i mørkbrun og sort. Stretch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå