Gå til innhold

Markkur til drektig katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke typer markkur kan man bruke, når katten er drektig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilke typer markkur kan man bruke, når katten er drektig?

Både panacur ot banminth skal være greit, men hør med apoteket for sikkerhets skyld.

Skrevet (endret)

Ring heller dyrlegen og spør! Husk at du kan også dra til vetten og gjøre det der, da får katten kun et par dråper i nakken :jepp:

Endret av NovaFlare
Skrevet (endret)
Ring heller dyrlegen og spør! Husk at du kan også dra til vetten og gjøre det der, da får katten kun et par dråper i nakken :jepp:

Nakkedråpene kan man også få på resept, og bruke hjemme. Har fått det tidligere til den ene katten min, som er umulig å gi piller, men var usikker på om denne kan gis til drektige katter.

Problemet er at det vil ta ihvertfall ett par dager før jeg kommer meg til nærmeste dyrlege, og jeg vil gjerne gi henne en kur så snart som mulig.

Endret av Eir
Skrevet

http://www.smadyrakutten.no/Parasittbehand...0av%20katt.html

Her ser du en grei oversikt. Det er visst bare Drontal som ikke kan gis til drektige katter, men ring dyrlegen din for å være helt sikker.

Vil anbefale den nye ormekuren Milbemax. En bitteliten rød pille du bare gir én gang og er ferdig med det. Putt den inni en liten bit kylling for eksempel, veldig enkelt.

Skrevet
En bitteliten rød pille du bare gir én gang og er ferdig med det.

Fantastisk, jeg har alltid irritert meg over at de må lage markkurpillene så forbasket store, så denne må jeg prøve. :)

Skrevet
Fantastisk, jeg har alltid irritert meg over at de må lage markkurpillene så forbasket store, så denne må jeg prøve. :)

Selges den reseptfritt på apoteket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...