Prinsesse på erten Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Huff. Da fikk jeg bekreftet mine mistanker om at jeg ikke har eggløsning. Et helt år etter at jeg sluttet på pillen er systemet helt klart ikke igang. Så jeg må ha hjelp. Skal til legen på mandag for å legge opp et opplegg med Pergo. Men jeg har ikke lyst til dette Kroppen min takler vanligvis hormoner dårlig, så jeg ser for meg et lite h... nå fremover med de fleste bivirkninger som er mulig å oppdrive. Når alt kommer til alt vet jeg egentlig ikke så mye om Pergo. Noen som har lyst til å dele erfaringer - både positive og negative - med meg?
Vilje Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 er nå på 4 kur med pergo. bivirkninger i form av hetetokter, det er som en varm hetebølge som skylles gjennom kroppen flere ganger om dagen og gjør meg kokende het!! i tillegg merker jeg jo at humøret er meget ustabilt, litt som pms ganger ti.... en hyggelig bivirkning er at to av gangene har jeg hatt eggløsning. lykke til!!
Donpedro Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Fikk hetetokter, men ellers ingen bivirkninger. Fikk el på enkel kur, og ble garvid på 3. runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå