Gjest Missi Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Jeg har et problem som plager meg veldig. Håper noen kan gi meg noen råd eller tips. Vel, problemet mitt er at jeg har flere gang prøvd å onanere (fingre meg selv) men ender alltid opp med at jeg slutter kjapt, grunnet at jeg ikke føler noen nytelse i det hele tatt. Jeg føler ikke noen forskjell på å stimulere klitoris eller å stimulere en annen kroppsdel, og det irriterer meg veldig. Er det noe jeg gjør feil? Jeg er avslappet og prøver å nyte så godt jeg kan, men det funker bare ikke.
Gjest Missi Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Hva er viacreme? Takker og bukker for alle hjelpsomme svar!
waco Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 Du må sette på litt musikk, og la fantasien vandre... til den ene fra den aaaandre... fingeren er inn og du er uut.... jukke jukke.. muuuusen er din, og du sier eeeei.... waco nynner litt for seg selv...
Sandman Skrevet 8. april 2003 #5 Skrevet 8. april 2003 Nå er sikkert jentene her mye mer egnet som rådgivere enn meg....men jeg syns det mangler litt kompletterende opplysninger.. ER du kåt da...i forkant...? ...og våt...? ...i så fall, så innbiller jeg meg at litt berøring/stimulering bare ville ha forsterket den gode følelsen...? :oops: Hvilke tanker/fantasier gjør deg kåt? Det holder nok ikke bare med å være "avslappet", tankene dine må være litt grisete, også :blunke:
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2003 #6 Skrevet 11. april 2003 Jeg har et problem som plager meg veldig. Håper noen kan gi meg noen råd eller tips. Vel, problemet mitt er at jeg har flere gang prøvd å onanere (fingre meg selv) men ender alltid opp med at jeg slutter kjapt, grunnet at jeg ikke føler noen nytelse i det hele tatt. Jeg føler ikke noen forskjell på å stimulere klitoris eller å stimulere en annen kroppsdel, og det irriterer meg veldig. Er det noe jeg gjør feil? Jeg er avslappet og prøver å nyte så godt jeg kan, men det funker bare ikke. Blir du kåt av å tenke på gitte situasjoner eller personer da? I såfall er det disse tankene og fantasiene du må ta fram, og fantasere mens du fingrer. og ikke tenk på orgasmen.... ikke ha den som et mål, bare fantaser og nyt...
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #7 Skrevet 11. april 2003 Ja, og kanskje ta litt spytt eller glidemiddel på fingeren din om du ikke er våt. Lette bevegelser gjerne. Prøv med dusjen... forskjellig styrke på vannet, se hvilken som passer deg. Regner med at du er uerfaren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå