Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !!

Har et lite spørsmål til dere her inne... Jeg kjøpte med meg noen true religions bukser fra USA i sommer.. Er veldig fornøyd med passformen, og den gir faktisk rompa et lite løft, så jeg har endelig fått ok rompe i en jeans... :fnise:

Det jeg egentlig lurer på da,- er hva dere synes om disse buksene.. Er ingen moteslave, men det er jo ok å ha på seg noe som ikke er helt utdatert.. lol

Har lest og sett at det er skinny jeans som er in, men jeg har så tynne lår og legger,- at på meg ser de helt jævlig ut... :sjenert:

Modellen jeg har heter JOEY og jeg er veldig glad for alle svar!!

TAKK

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Hei! Eg har også eit par eller tre med Joey bukser, og eg digge dei! Skinnyjeans trur eg e på vei ut, eg håpar no det i alle fall... Brukar det aldri sjøl grunna innmari tynne leggar, pluss at eg syns dei aller fleste blir, visuelt sett, litt "brede over stussen" når det går så inn rundt anklane.

Ellers sel dei True Religion på Byporten, ein plass på løkka og CC Vest for frå 2000 kroner og oppover, så heilt utdatert er det vel ikkje... Og koffor bry seg om ein føler seg vel? Eg går alltid med bootcut for å oppheve effekten av bredden over enden, og har aldri i mitt liv tatt på meg eit sett skinny jeans, og kjem aldri til å gjere det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...