Nieida Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Bruker explorer som nettleser. Når jeg skriver inn webadressen i verktøylinjen på startsiden får jeg melding om "finner ikke programmet" Jeg vet det er noe feil med adresselinja men hva. Foran http://www er det et ikon som indikerer at jeg ikke kjører riktig program. Noen som skjønner hva jeg mener
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Sikker på at du ikke skriver inn adressen i en toolbar av noe slag (Yahoo toolbar) f.eks ? "Skru på" adresselinja: Vis - verktøylinjer - adresselinje.
Nieida Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Sikker på at du ikke skriver inn adressen i en toolbar av noe slag (Yahoo toolbar) f.eks ? "Skru på" adresselinja: Vis - verktøylinjer - adresselinje. Vet ikke om det er toolbar. Brukte firefox som nettleser og sletta den og tok i bruk explorer det var da det skjedde. Måtte bare hente opp firefox igjen og da funker explorer perfekt. Det jeg ikke liker er at hver gang jeg logger meg på kvinne guiden, facebook, banker ol. får jeg beskjed om å skrive inn en sikkerhetskode for programmet! Hva gjør jeg for å kvitte meg med den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå