Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har en baby på 3 måneder som siden fødselen har hatt ett hvitt belegg på tunga og stikker tunga mye ut.Hun har vært litt urolig men begynner å bli bedre nå.Er det et slags melkebelegg fra amming? Noen fler som har baby med det?
Gjest s.n Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det er sikkert trøske - en type sopp. Veldig vanlig hos babyer. Pensle litt farris på tunga - det skal hjelpe. Pass ellers på at du rengjør smokken ofte. Endret 24. oktober 2007 av s.n
Kveita Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Min søster fikk tips om å dryppe vanlig lipton te på tungen til sin sønn. Hun hadde prøvd det meste men etter noen dager med te så ble det borte.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2010 #4 Skrevet 28. februar 2010 Min søster fikk tips om å dryppe vanlig lipton te på tungen til sin sønn. Hun hadde prøvd det meste men etter noen dager med te så ble det borte. Veldig gammel tråd, men noen som vet noe mer om dette med hvitt belegg på tunga hos babyen? Lipton te på tunga tror jeg ikke er noe lurt da magesekken ikke tåler mat og drikker slik vi gjør.
Darkannie Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Veldig gammel tråd, men noen som vet noe mer om dette med hvitt belegg på tunga hos babyen? Lipton te på tunga tror jeg ikke er noe lurt da magesekken ikke tåler mat og drikker slik vi gjør. Nå er det jo da ikke snakk om at babyen skal ta seg en KOPP te, men en dråpe eller to.
nybegynneren Skrevet 28. februar 2010 #6 Skrevet 28. februar 2010 Kansje du oxo har sopp på brystene. Er visst ganske vanlig at dere begge har det hvis den ene har det. Du behøver ikke se det selv om du har det. Du kan jo kontakte legen din og høre med han/henne kansje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå