Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Ser at man får gavekort fra bokklubben hvis man melder seg inn i en klubb. Men hva er egentlig haken med dette? Koster det noe å bli medlem?
Grønt blad Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ser at man får gavekort fra bokklubben hvis man melder seg inn i en klubb. Men hva er egentlig haken med dette? Koster det noe å bli medlem? Det er gratis å bli medlerm, og du må være medlem i minst et år. Det er den eneste "ulempen". Hvis du husker å avbestille de bøkene du ikke vil/skal ha, så er det ingen hake. Men mange glemmer å avbestille og får bøkene i posten. Du kan returnere dem, men mange gidder ikke, og betaler da heller for boka.
Aurela Skrevet 25. oktober 2007 #3 Skrevet 25. oktober 2007 Og for sånne sløve mennesker som meg blir haken at du må huske å avbestille hovedboka hver måned(?) om du ikke vil ha den. Men, om de generelt vil ha alle bøkene, eller er oppegående og "klarer" og avbestille i tide er det jo ikke noe problem
Chans Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Nok et bokklubb-spørsmål her: Kan en melde seg inn i flere av bokklubbene og dermed få flere gavekort, eller finnes det restriksjoner for sånt?
Pasha Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 jeg har fått flere gavekort.. ser at det står på siden deres at tilbudet gjelder kun ved innmelding i en klubb men jeg har altså fått meldt meg inn i fler
knudz3n Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 jeg meldte meg inn i tre men fikk bare ett gavekort.. Litt sånn urettferdig synes jeg...
Kanutten Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Hei. Jeg har meldt meg inn i en klubb, tenkte jeg skulle prøve å melde meg inn i en til, men nå har de forandret hele den gavekort siden, så står det med stor skrift før man skriver inn adresse osv, at tilbudet gjelder ved innmelding i en klubb.
Gjest ts Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 Meldte meg inn i 2 klubber, men fikk bare 1 gavekort. Kan jeg melde meg ut igjen eller?
Susan Sto Helit Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Meldte meg inn i 2 klubber, men fikk bare 1 gavekort. Kan jeg melde meg ut igjen eller? Du kan be om å få slettet innmeldingen i den bokklubben du ikke har fått gavekort på, ja. Det står jo ganske klart og tydelig at man kun får ett gavekort nå, så de har jo sitt på det rene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå