Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett noen pene vinterkåper i ull og kasjmir og som samtidig ikke ser ut som noe bestemora di ville ha gått i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en lekker sak på VIC i går hvor det sto "chasmere" på ermet. Tittet ikke veldig nøye på den fordi den var hvit og jeg trenger egentlig ikke kåpe, men så vidt jeg husker hadde den stor "pels"krage og pelsmansjetter.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Så en lekker sak på VIC i går hvor det sto "chasmere" på ermet. Tittet ikke veldig nøye på den fordi den var hvit og jeg trenger egentlig ikke kåpe, men så vidt jeg husker hadde den stor "pels"krage og pelsmansjetter.

Hilsen Lille meg

Oj, den hørtes lekker ut!! :-D (Ikke meningen å kuppe tråden, men måtte bare kommentere).

Skrevet

Takk for tipset, den høres utrolig lekker ut. Bare synd det ikke er VIC her jeg bor. :ler:

Noen andre som har sett slike kåper, evt. en skikkelig tykk lekker ullkåpe? Jeg vet at H&M har mye lekkert, men jeg synes de fleste blir for tynne når det blir noe særlig under 0 grader.

Skrevet

Er det en Match-butikk i nærheten av deg da? De har jo ofte noen av de samme merkene. Nå husker jeg dessverre ikke hvilket merke kåpen var i, men det kan muligens være Mario Conti.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Cashmere er herlig. Kjøper du en kåpe i slik kvalitet har du den resten av livet. Bare pass på at det er Cashmere med C og ikke K du kjøper, da er det nemlig ikke ekte.

Adele i Oslo har masse fine kåper, tror de har Oslos største utvalg. Ligger via a vis Tinghuset.

Skrevet
Cashmere er herlig. Kjøper du en kåpe i slik kvalitet har du den resten av livet. Bare pass på at det er Cashmere med C og ikke K du kjøper, da er det nemlig ikke ekte.

Adele i Oslo har masse fine kåper, tror de har Oslos største utvalg. Ligger via a vis Tinghuset.

Å det viste jeg ikke, nå må jeg sjekke hva det står på mine plagg.

Takk for tipset!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Cashmere på engelsk heter 'kasjmir' på norsk, og det er ingen forskjell for øvrig. ;)

Skrevet
Cashmere på engelsk heter 'kasjmir' på norsk, og det er ingen forskjell for øvrig. ;)

Ja det vet jeg, tenkte kansje det sto noe som Kashmere om det var fake :klø:

Har verken sett eller hørt om det det før.

Skrevet

Er det sant?!! Og jeg som alltid har trodd at det er en skikkelig kjerringbutikk. Hmm.. Noterer bak øret til neste kåpekjøp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...