Gjest Melly Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har ei datter på 4 mnd og faren hennes har sett henne 8ganger. det har vært fra halvtime til en time. Så har jeg gjordt en avtale om at han kunne ha henne på onsdag da jeg spiller kamp. For at han og bror hennes skal bli kjent med henne. Så i går så sendte jeg mld for forsikre meg at det fortsatt passet. Ja det gjorde det,men nye dama hans kom til å være der. Det var første jeg nevnte at hu ikke fikk lov enda,pga han tideligere har hatt mange korte forhold bak seg og sønnen opplevde dette. Jeg ønsker bare at det forholde bør vare en stund,tror det har vært 5mnd nå. Og bli kjent med dattern sin før enn blander inn andre. Jeg mener ikke for å vare vrang. Noen synspunkter?
Gjest Piper Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hva far velger å gjøre får være opp til han, men så lenge dette ikke skader barnet på noen måter mener jeg at du ikke kan bestemme dette. Skal far til barnet få lov til å bestemme når du skal få lov til å presentere andre for barnet også, siden du tydeligvis har lov til det? Bli ikke en sånn vrang "kjerring", som bare må kritisere alt det den andre gjør. Han skal ha barnet, go så lenge han tar seg av barnet har du ikke noe med hvem som er tilstede.
caso Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Enig i den over. Barnet på 4 mnd oppfatter ikke den andre dama som kjæreste/søster/venn ennå. Du hadde neppe nekta han å ha søster til stede... Endret 24. oktober 2007 av caso
Wildy Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kan forstå hvorfor du mener han bør holde nye kjærester unna til forholdet i allefall er rimelig stabilt, men det er ikke opp til deg å bestemme når nye partnere skal presenteres for barnet. I tillegg er barnet så lite at det neppe gjør noen forskjell enda. Men om det blir et stadig tilbakevendende fenomen med nye damer som forsvinner etter en kort stund kan du kanskje heller ta det opp med far da?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Min eksmann fortalte verken meg eller barna at det hadde flyttet inn en utenlandsk dame hos han. Det var ingen god opplevelse for barna. Forstår hva du mener, selv om det hadde vært verre hvis barnet var i skolealder.
Frey Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg ønsker bare at det forholde bør vare en stund,tror det har vært 5mnd nå. Og bli kjent med dattern sin før enn blander inn andre. Altså har han vært sammen med damen lengre enn datteren deres har levd.. Jeg mener ikke for å vare vrang. Men det er akkurat det du er.. Kanskje synes han rett og slett det er tryggere å ha en dame tilstede når han skal ha ansvaret for en så liten baby?
Siam Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skjønner deg veldig godt, og hadde ikke likt at han stadig dro nye damer inn i barnets liv. Så jeg ville også ha bedt ham om å vente til forholdet er mer stabilt, og siden han har en historie med korte romanser, hadde jeg syntes at de i alle fall skulle ha vært sammen et år. Men babyen er liten, så hun vil vel ikke ta direkte skade av dette ene besøket. Men om det stadig vekk er nye mennesker hun må forholde seg til og kanskje bli glad i, er det ikke bra. Og en søster som en annen nevnte vil vel tross alt være en litt mer stabil faktor i familien enn en tilfeldig dame?
caso Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg som nevnte søster.. det var ment for å lese litt mellom linjene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå