Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger virkelig noe buksehjelp nå.. Aner ikke hvilken type bukse jeg skal ha for å se best mulig ut, men klarer ikke å finne den typen jeg liker best! Jeg føler meg best i stretchy dongerbukser, ala de til Miss Sixty eller Mudd (som er umulig å finne nå, noen som vet hvor...?)

eller er det noen butikker som selger slike bukser? Handlet mye bukser på BikBok før, men de har (som alle andre) kun disse smale buksene.. Og jeg føler jeg får så korte bein i disse buksene? Stemmer det?

Jeg er ca 163 cm, og verken tynn eller tykk.. akkuratt passe.. så hvilken buksemodell bør jeg bruke? Jeg kan ikke fordra disse stive jeansene, jeg må ha noe stretchy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 162 høy og føler meg best i bukser som har litt bootcut. Bruker gjerne sko med litt hæler, slik at buksene legger seg fint og bena ser litt lengre ut.

Bruker ei bukse bra B-Young endel, også har jeg funnet bukser fra Lee som sitter fint på. Jeg liker også best å ha mykere jeans, de MÅ være behagelige å ha på. Har også bukse fra Only, men de tøyer seg så fort at de blir fort stygge i fasongen.

Skrevet

Baby Phat har boocut- og straightleg jeans i veldig god kvalitet med masse stretch. Men fåes bare på nett i Norge, så blir det jo litt vanskelig å få prøvd først..

Ikke så mye til hjelp nei :ler:

Har problemer med å finne jeans i Norge jeg og..

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Lee, replay og Levis.

De fleste buksene jeg har er Lee sine og jeg også MÅ ha stretch. Jeg har funnet et par gode modeller fra Levis, replay og også et par fra Fornarina. Men favoritten er Lee med Levis på en god nummer 2.

Siden jeg er lav (1,60m) og har litt kjøtt på beina, synes jeg bootcut gjør seg best på meg. Har ett par med rette ben, men de fleste med rette ben blir ikke så fine på meg.

Skrevet

tusen takk for hjelp! ehhm, er gjerne litt dum nå, men hva er egentlig bootcut..?

Skrevet

Bootcut er at buksen går litt inn ved knærne før de gå litt ut igjen. Litt som slengbukse, men uten mye sleng (bare litt ut).

Du kan se noen bilder her.

Skrevet

Da har jeg et spørsmål....

Hva er forskjell på bootcut og flare??? Har flare mer sleng, eller hva??? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...