Gjest lmari Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Fant dvd-utgavene av Brødrene Dal og professor Drøvels hemmelighet på salg på Videonova - og måtte bare slå til. I helga sløvet samboeren og jeg foran tv-en med Gaus, Roms og Brumund - det ga virkelig gode minner!! .. Anbefales - det er faktisk nesten mer for voksne enn for barn!! Kjøpte BD og Spektralsteinene også - men har ikke sett mer enn den første episoden, med den udødelig presentasjon av Gaus: "Han har gått både på smal- og brevandring, men har ikke fått vandrepokal for det". Flere som får gode minner??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Brødrene Dal på DVD????? HURRAAAAAA!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Åja! Elsker den humoren. Spesielt liker jeg teltet deres; med tre etasjer, innlagt vann og strøm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Kommentarene til Tom Mathisen er jo bare helt konge. Tror jeg må løpe å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Tom Mathiesen er helt ubetalelig i disse filmene - og det bringer virkelig tilbake gode minner fra barndommen!! Jeg kjøpte filmene på Videonova for 79,50 per stk. Tror det var salg - kanskje ikke så lett å få tak i dem til den prisen nå. Men jeg tror faktisk NRK selger dvd-er på nettet... .. Bare ikke bli skremt - jeg glemmer ikke scenen fra det gamle slottet hvor øynene på maleriet er ekte og følger brødrene med blikket... Det er skummelt, det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 å jeg elsker brødrene dal! den gode nyheten er at nå skal de tre gå sammen og lage en helt ny brødrene dal serie!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 Bare ikke bli skremt - jeg glemmer ikke scenen fra det gamle slottet hvor øynene på maleriet er ekte og følger brødrene med blikket... Det er skummelt' date=' det!! [/quote'] Å, dette skremte meg skikkelig da jeg var yngere! Jeg turde ikke se på et bilde en gang på laaaaang tid etter dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 9. april 2003 #8 Del Skrevet 9. april 2003 Brødrene Dal er helt konge. Har alle pp Video og har sett serien mange ganger. Det er så kult å se den nå når jeg er voksen, det var så utorlig mye jeg ikke skjønte da jeg var barn. Spektralsteinene er den beste serien synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #9 Del Skrevet 9. april 2003 På denne siden til NRK kan DVD og VHS bestilles http://butikken.nrk.no/butikk/video_humor.html Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 9. april 2003 #10 Del Skrevet 9. april 2003 hmm. vi lånte brødrene dal og spektalsteinene på dvd i fjor en gang. og ble dypt skuffet. den var mye bedre da vi var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Mist Skrevet 9. april 2003 #11 Del Skrevet 9. april 2003 Eg har dobbel-dvd med både Spektralsteinene og Professor Drøvels hemmelighet. Kjempemorsomt !! :D Spektralsteinene er den beste serien. Men dei er ikkje til å sjå på heile tida, då ville eg bli skrekkelig lei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #12 Del Skrevet 9. april 2003 Brødrene Dal er helt konge. Eeehhh - det er vel fortsatt Harald som er helt konge? Mens Brødrene Dal kanskje bare er helter? Uansett - Spektralsteinene er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 9. april 2003 #13 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg digger også Brødrene Dal! Har Spektralsteinene på divx, men har ikke rukket å se gjennom hele ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 9. april 2003 #14 Del Skrevet 9. april 2003 Synes det var kjempeskummelt å se på det når jeg var mindre..... Men nå er det ikke noe farlig lenger, he he! Gaus, Roms og Brumund RULER!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå