Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på julegavetokt ...

Min kjære elsker GTA, men så vidt jeg vet har han alle spillene (bortsett fra et "pausespill", eller noe? Skjønte ikke helt hva han mente, men at det hadde kommet et spill for å bøte på ventetiden til neste 'ordentlige' spill, eller noe? Uansett ...)

Når han liker GTA så godt, hvilke andre spill kan det tenkes at han liker?

(Han er også fotballinteressert - er disse FIFA-spillene noe gøy?)

Takk for all hjelp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han liker fotball er fifa spillene veldig bra ja. Har solgt store mengder av de og har omtrent vært utsolgt til 260, ps3 og ps2 helt siden jeg fikk de.

Skrevet

Siden han liker GTA,så er det mulig han vil like The getaway også...

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)

Jepp, det må bli the getaway! :Nikke:

GTA 4 kom vel til USA ca. d. 19.oktober, så da kommer den kanskkje til Norge en stund før jul....kanskje!

Jeg venter selv på GTA4 :sjenert::fnise:

Uansett, Yme på forumet kan sikkert svare deg hva som er å anbefale mht. likhet av spill ift. GTA. Han svarer nok gladelig på en PM om det spørsmålet ;)

(du kan godt si at jeg sa det)

Endret av Silmarill
Skrevet

Øøøhm... Er det PC, xbox eller playstation 2?

Gjest Silmarill
Skrevet
Øøøhm... Er det PC, xbox eller playstation 2?

Det er PS2 ;) (iflg. overskriften)

Dette er noe du kan Yme - det vet jeg :)

Skrevet

Jepp, PS2!

Og takk for alle svar, kom gjerne med flere! :jepp:

Skrevet

GTA 4 kommer i mars 2008 og kommer kun til 360 og ps3...

Skrevet
GTA 4 kommer i mars 2008 og kommer kun til 360 og ps3...

:(:sukk:

Skrevet
:(:sukk:

Folk sukket tungt over hele verden da det ble kjent. Det er egentlig ingen andre spill som er i nærheten av å friste så mye som GTA4 i mars, og det blir antageligvis spillet som gjør at folk flytter fra PS2 til PS3.

Har du vurdert helt andre gaver?

Skrevet
Det er PS2 ;) (iflg. overskriften)

Dette er noe du kan Yme - det vet jeg :)

Aha! Jeg skal prøve :P

Det er nok ikke så mye som minner om GTA, men om han har spilt playstation fra det var nytt, så harn nok spilt Tomb Raider. Om han syns det var kult så kan du jo kjøpe "Tomb Raider: Anniversary Edition". Det er Tomb Raider 1, men med ny grafikk og en del nye gåter og sånt. Det er ganske kult!

God of War er jo kult, så jeg regner med at han og liker det... Siden han er gutt og sånt :P Masse blod, og sånne "mini games" hvor man skal knulle damer, så bare ditche dem etterpå. Akkurat som det burde være i virkelighgeten! God of War II har kommet ut også, så da blir han sikkert glad!

Om ingen av de høres no kule ut så kan du jo kjøpe Noddy og den magiske boken. Tciler på at du finner et mer gjennomført spill enn det her!

Folk sukket tungt over hele verden da det ble kjent. Det er egentlig ingen andre spill som er i nærheten av å friste så mye som GTA4 i mars, og det blir antageligvis spillet som gjør at folk flytter fra PS2 til PS3.

Tror heller folk skifter til xbox, siden den, på mange måter, er bedre enn PS3 (i forhold til prisen osv.)

Skrevet

Hva med "Driver"? Kompisen min elsker GTA-serien, og spiller "Driver" mens han venter på nye spill i serien. Selv har jeg bare spilt det bittelitt, men synes gameplayet ligner GTA litt.

Skrevet

*notere, notere*

Tusen takk, alle sammen! :)

*inn på google for å sjekke ut alle anbefalinger*

Skrevet

Og joda, jeg har andre gaver på lur! Et spill hadde bare vært så kult - for oss begge ... :lur:

Skrevet
Tror heller folk skifter til xbox, siden den, på mange måter, er bedre enn PS3 (i forhold til prisen osv.)

Og fordi GTA4 får masse ekstra stuff på xbox, og det gjør den ikke på ps3,der får man bare spillet og med tanke på at GTA har fått en del fans nå så kan de ha noe å si..

Skrevet

:klø:

*Vurderer å kjøpe xbox*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...