Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har siste årene ønsket meg symaskin, men økonomien er skral. Noen som vet om butikker/nettbutikker som sleger billige symaskiner? Trenger ikke å være noe fancy greier,(siden jeg er helt ny på dette) men vil helst ha ei ubrukt.
mortilto Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Jeg kjøpte meg ny symaskin i sommer. Kjøpte den på nettet, mener nettsiden heter www.symaskiner.no sparte en del penger. De var mye billigere enn min lokale forhandler
aline Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg kjøpte på clas olsson for ca 1400,-, denne er bra nok for mitt bruk, og jeg er ikke nybegynner og syr tidvis både krevende og mye på den.
Gjest TS Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar begge to! Noen som vet om denne er bra? Singer Inspiration 4206
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Siba har billige maskiner. Men husk at de bør være litt tunge for å være stabile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå