Gjest Gjestigirl Skrevet 24. oktober 2007 #1 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er ulykkelig forelska i en kompis jeg møtte for ca 3 måneder siden. Jeg tror han liker en annen, og det er selvfølgelig den jenta jeg misliker mest i denne verden... Jeg vil gjerne fortelle han hva jeg føler, men jeg vet han ikke føler det samme, så jeg har egentlig bestemt meg for å bare forbli venner med han. Hva syns dere jeg skal gjøre, kjære lesere? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest =) Skrevet 24. oktober 2007 #2 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg synes du burde bruke litt mer tid på å bli kjent med han hvis du ikke allerede er det. Hvis dere snakker mere sammen kan dette utvikle seg til noe flott. Har han sagt noe om hva han føler for deg? Eller så vil jeg bare råde deg til å ta sjangsen! Den som intet prøver, intet vinner Start med å småflørte med han, så vil du jo merke om han flørter tilbake eller ikke er interessert. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. oktober 2007 #3 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jammen jeg tør ikke ! Dessuten er jeg ganske sikker på at han aldri kommer til å engang vurdere meg. Men jeg klarer ikke å slutte å tenke på han. Han ser på meg som en venn, ikke mer... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest =) Skrevet 24. oktober 2007 #4 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jo bare ta sjangsen! Og hvordan vet du at han ser på deg som bare venn? Har han sagt eller gjort noe som tyder på dette? Jeg synes du virker som en veldig hyggelig jente og du burde synes bedre om deg selv =) Du trenger jo ikke FLØRTE med han, men bare småhinte litt Jeg har tro på deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. oktober 2007 #5 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk for alle rådene dine, men tviler på at jeg tør å følge opp på noen av dem. Han har sagt til en venn av meg at jeg ikke er pen nok, skjønner du, og ja, jeg skjønner at da virker han overfladisk og sånn, men jeg kan ikke noe for det, det vet dere vel alle? man kan ikke noe for hvem man forelsker seg i. Han er så utrolig snill, skjønner dere. Jeg er glad jeg har ham som venn, selv om jeg alltid kommer til å være deprimert rundt ham, og hver gang jeg tenker på han (som er sykt ofte). jeg vil heller ha ham som venn, enn som ingenting. Men hvis dere har noen tips til å få han til å legge merke til meg, eller hvertfall vurdere tanken, så vær så snill og svar!! Jeg vil så gjerne at det skal funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klok-av-skade Skrevet 24. oktober 2007 #7 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei Hvis han ikke synes du er "pen nok" skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å tenke på han... Men, av og til henger man seg jo litt opp i folk uten å ville det. Jeg hadde ikke sagt det rett ut om jeg var deg, det kan bli ubehagelig for deg å omgås han etterpå. (Jeg gjorde det en gang, etter å ha fått masse blandede signaler fra en fyr i flere måneder. Og jeg fikk han jo ganske raskt ut av systemet, men hadde flyktet hvis jeg hadde truffet på han nå...) Husk at forelskelser ofte går over ganske fort Hvis det ikke gjør det, og du tror det er håp, kan du jo prøve å hinte litt og invitere han på kafe eller noe, da merker du fort om det er noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå