Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har nettopp blitt sammen med en utrolig flott mann, som jeg er veldig glad i. Vi har det kjempefint sammen, også når det kommer til sex. Vi er utrolig "samstemte" om man kan si det slik. Jeg føler meg veldig trygg på ham, og vi snakker mye om sex, fantasier osv. Det eneste problemet er at han veldig stor mage. Det gjør det vanskeligere med mange stillinger. Feks kan vi ikke ligge inntil hverandre i skje, vi har ikke prøvd misjonær, men jeg ser for meg at det blir vanskelig. Dette er kun et praktisk problem, men jeg vil likevel ikke ta det opp fordi jeg er redd han skal bli såret. Har noen tips eller erfaringer å komme med, så blir jeg veldig glad!
caso Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har nettopp blitt sammen med en utrolig flott mann, som jeg er veldig glad i. Vi har det kjempefint sammen, også når det kommer til sex. Vi er utrolig "samstemte" om man kan si det slik. Jeg føler meg veldig trygg på ham, og vi snakker mye om sex, fantasier osv. Det eneste problemet er at han veldig stor mage. Det gjør det vanskeligere med mange stillinger. Feks kan vi ikke ligge inntil hverandre i skje, vi har ikke prøvd misjonær, men jeg ser for meg at det blir vanskelig. Dette er kun et praktisk problem, men jeg vil likevel ikke ta det opp fordi jeg er redd han skal bli såret. Har noen tips eller erfaringer å komme med, så blir jeg veldig glad! Ha daglig sex der han må bevege seg mye, så blir magen mindre, den..
Gjest Ola44 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Har selv vært i den kategorien. Trodde sexlivet var OK. Begynte å trene, gikk ned 20 kilo og magen ble helt borte. Det var skikkelig krutt i sengehalmen. Kunne gjøre masse nye ting samt holde ut mye lengere. "Lillemann" kom frem i lyset igjen( desto fetere en mann er, desto mer er skjult av flesk) også i betydlig bedre form. Det finnes ingen veg utenom for et topp sex-liv; bli kvitt magen!!! Jeg VET hva jeg snakker om.
Gjest tykkdame Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Herlighet så rare svar du fikk her... Magen er da slettes ikke noe problem. Mulig det blir litt mer trykking og tilpassing til stillingene. Men ikke noe problem likevel. Og hvorfor i all verden kan dere ikke prøve misjonær???Haar vært høygravid, og magen har ikke vært i veien likevel. Vær kreative Og ikke vær redd for, som kvinne, å foreslå nye ting. Du blir IKKE ansett som laus av den grunn.... Kos deg med gutten din og slutt å stress!!!
Gjest jente 22 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 ojojoj, her var det gode svar du. herlighet! ja slanke seg er et alternativ, men stillinger som funker hvor mannen har stor mage hm -ri -doggy -han sitter på knærne, du ligger på rygg, han drar deg mot seg, og skaper friksjonen - sjøstjerne kan funke - start med å sitte mot hverandre (vet at det "ikke går") hold hverandre i hendene og len dere bakover til det går, hun sitter øverst og må få slippe så langt ned at hun får rumpa nedpå, veksle på å skape friskjon, varier med at en av dere på tur, eller begge legger seg bakover, slik at man blir leggende fra hverandre med underlivene mot hverandre, bruk armene til å holde/støtte -en sideveis misjonær. ligg mot hverandre, på siden press underlivene mot hverandre dit de skal være, dette fører til at hun må langt bakover så dere nesten blir som et kryss, skap friksjon kanskje litt kompliserte men bruk fantasien det er sevfølgelig et problem sånn når det blir kyssing og intim elsking sånn sett men, bøy og tøy.
Gjest Ts Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 Takk til gjest over for gode råd Det er som du sier nettopp det med kyssing, og å være "nær" jeg ikke ser for meg hvordan skal gå. Og til dere andre: Kan dere holde tidsfordrivet til tråder der det hører hjemme istedet. Dette er faktisk en reell problemstiling. Det har ingenting med at jeg ikke tør foreslå nye ting å gjøre. Misjonærstillingen har vi ikke prøvd fordi vi ikke har kommetså langt ennå ( har bare hatt sex 3 ganger). Selvfølgelig blir alt lettere om man er normalvektig! Det jeg også, men nå er ikke kjæresten min det, kanskje ikke. Jeg ba om råd ang hvordan løse det praktiske slik det er nå.
Gjest Ts Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Og jeg er ikke redd for å virke "laus". Men for å såre ham hvis jeg hinter til hvordan han er bygd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå