Cuba Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Tror dere denne jakken blir for kald på det kaldeste i vinter? Er jo mye ull.. Tenker jo ikke på flere timer ute i snøen, men f.eks en tur på byen eller noe.
kitekatt Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Tror dere denne jakken blir for kald på det kaldeste i vinter? Er jo mye ull.. Tenker jo ikke på flere timer ute i snøen, men f.eks en tur på byen eller noe. Jeg har en lignende med 80% ull og den er ikke veldig varm. 50 % ull synes jeg er litt lite....men du kanjo ha en ullcardigan eller noe under, da..til milde dager er den nok fin Ikke til kalde.
Cuba Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Oki, takk for svar Hva med denne til de kaldere dagene da? Parkas Kom gjerne med tips :D
kitekatt Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Oki, takk for svar Hva med denne til de kaldere dagene da? Parkas Kom gjerne med tips :D Jeg vet ikke om Parkas er veldig varmt, men jeg har denne http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink= i svart, den er visst utsolgt....men den er god og varm Pelte av pelskanten på hetta så ble jakka fin
aline Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Kommer helt an på hvor frossen du er selv også. Jeg har de to siste vintrene klart meg helt fint i en jakke som er 70% ull i (ser det er det i de ensfargede av den du viste), bruker jo gjerne langermet under likevel, da jeg gjerne vil ha noe litt godt på meg under jakken til jeg skal ha den av. Men jeg har blitt fortalt av folk som fryser mer en meg, at man ikke kan bruke slike jakker på det kaldeste, for da fryser man og de som sier noe annet (klar hentydning da til meg, siden jeg jo sier noe annet ...*flirer*) lyver! Så om du kan bruk en slik jakke på det kaldeste, kommer litt an på hva du har plass til under og hvor lett du fryser. ;-)
Cuba Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 Tror kanskje jeg kjøper den "kaldeste" i første omgang jeg og ser an litt. Hva er den varmeste jakken da? Har ikke lyst til å drukne i en SVÆR boblejakke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå