Gjest Marillia Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har hatt lite problemer med uren hud, og har følt at jeg har renset og stelt huden min godt nok. Men er det nok å stelle huden selv? For noen år siden var jeg hos hudpleier, men synes egentlig at det var litt bortkasta penger. Jeg satt med et slags dampapparat en stund, fikk en maske, og så renset hun huden. Til slutt en slags massasje. Og det var det... Var jeg bare "uheldig" med valg av hudpleier, eller er det slik det funker? Det hun gjorde der, kunne jeg klart like godt hjemme. Nå leser jeg om dyprens, og det kan i alle fall jeg ikke fått. Er det noen som har lyst til å dele sin kunnskap og erfaring med meg? Jeg lurer nemlig på om jeg skal prøve en annen hudpleier, eller om jeg skal heller bruke pengene på aromaterapi - det er nemlig litt verre å få til selv
Gjest Deborah Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis du har problemer med huden, ville jeg oppsøkt en hudlege. De kan skrive ut medisiner e.l som gir meget god virkning. Min bror slet med alvorlig acne og problemhud i tenårene. Min mor sendte ham til hudlege, han fikk utskrevet noen tabletter og tre måneder senere hadde 80% forsvunnet. Jeg går selv jevnlig til hudpleier fordi jeg liker å få stelt huden. Jeg sliter ikke med uren hud, derfor kan det være mulig at de legger opp til en annen behandling for meg. Jeg pleier å få ordentlig hudrens, ansiktsmaske samt av og til bli smurt inn med diverse naturoljer som visstnok skal være gode for huden. Jeg synes dette er behagelig og dermed en luksus jeg har god samvittighet for å unne meg i en ellers meget hektisk hverdag.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Har gått hos hudpleier i ett år, hadde stygg kvisete hud. I følge hudpleier skulle huden bli bedre bare jeg var tålmodig. Huden min ble bare verre. Bortkasta penger. Huden min ble bedre etter at jeg fant MD formulations produkter
Gjest hudpleier Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 hei jeg er selv hudpleier og vet at d r maaaaange forskjellige behandlinger man kan velge mellom, det du fikk var mest sannsynlig en standar ansiktsbehandling noe som r vanlig første gang man er hos hudpleier for å få kartlagt huden, dine forventninger og behov. hvis du ikke fikk dette i tillegg til en produktveiledning var det kanskje en slapp hudpleier ja... massasjen du fikk stimulerer hudens celleproduksjon og blodsirkulasjonen sammen med produktene.... jeg kan skrive en hel masse ting her om fordelene med å dra til hudpleier men hvis du bare vil ha vanlig stell av huden kan du fint gjøre d hjemme selv ja og kanskje bare dra til hudpleier hver 6 mnd eller 1 gang i året... fordelen hos en hudpleier er ofte at vi kan bruke produkter i salong som ikke kan selges ut til kunden, dette fordi de inneholder så mye aktive stoffer at d ikke r lurt å bruke av ufaglærte
Gjest Marillia Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Hvis du har problemer med huden, ville jeg oppsøkt en hudlege. De kan skrive ut medisiner e.l som gir meget god virkning. Min bror slet med alvorlig acne og problemhud i tenårene. Min mor sendte ham til hudlege, han fikk utskrevet noen tabletter og tre måneder senere hadde 80% forsvunnet. Jeg går selv jevnlig til hudpleier fordi jeg liker å få stelt huden. Jeg sliter ikke med uren hud, derfor kan det være mulig at de legger opp til en annen behandling for meg. Jeg pleier å få ordentlig hudrens, ansiktsmaske samt av og til bli smurt inn med diverse naturoljer som visstnok skal være gode for huden. Jeg synes dette er behagelig og dermed en luksus jeg har god samvittighet for å unne meg i en ellers meget hektisk hverdag. Jeg har hatt LITE problemer med huden, derfor lurte jeg
Gjest Marillia Skrevet 25. oktober 2007 #6 Skrevet 25. oktober 2007 hei jeg er selv hudpleier og vet at d r maaaaange forskjellige behandlinger man kan velge mellom, det du fikk var mest sannsynlig en standar ansiktsbehandling noe som r vanlig første gang man er hos hudpleier for å få kartlagt huden, dine forventninger og behov. hvis du ikke fikk dette i tillegg til en produktveiledning var det kanskje en slapp hudpleier ja... massasjen du fikk stimulerer hudens celleproduksjon og blodsirkulasjonen sammen med produktene.... jeg kan skrive en hel masse ting her om fordelene med å dra til hudpleier men hvis du bare vil ha vanlig stell av huden kan du fint gjøre d hjemme selv ja og kanskje bare dra til hudpleier hver 6 mnd eller 1 gang i året... fordelen hos en hudpleier er ofte at vi kan bruke produkter i salong som ikke kan selges ut til kunden, dette fordi de inneholder så mye aktive stoffer at d ikke r lurt å bruke av ufaglærte Takk for svar, da tror jeg faktisk at jeg skal bestille meg en time, og forsøke en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå