MarianneE Skrevet 24. oktober 2007 #1 Del Skrevet 24. oktober 2007 GLEDER MEG!!!! Reklamen ser også fryktelig spennende ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deborah Skrevet 24. oktober 2007 #2 Del Skrevet 24. oktober 2007 Da skal jeg benke meg i sofaen med popcorn, Pepsi Max og ullpledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2007 bare to som gleder seg? Jaja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 25. oktober 2007 #4 Del Skrevet 25. oktober 2007 jaaaa jeg har gledet meg masse! men nå hadde jeg faktisk glemt helt at det var torsdag idag. så var bra jeg kom over denne tråden!! men.. er det bare oppsummeringsepisode idag? slik som det pleier å være?? skal se uansett jeg da, for er så lenge siden sist at det kan være greit med en liten oppsummering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. oktober 2007 #5 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva synes dere om første episoden da? Jeg ble positivt overraska jeg. Hadde ikke helt bestemt meg for om jeg skulle se, da jeg følte det begynte å bli dratt ganske langt. Men selv om de jo spiller videre med akkurat det samme, så er det jo veldig spennende! Kommer til å følge med om jeg er hjemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå