Gå til innhold

ryggen

Fremhevede innlegg

Gjest the imp
Skrevet

Jeg lurte på hvordan man kan trene vekk fett som har lagt seg på ryggen, jeg er slank, men synes jeg har litt for mye rett over rompa/hoftene og rett nedenfor vingene. har også en del problemer med rygg og skuldre og ønsker noen gode treningsøvelser for rygg og skuldre. Trener en god del både kondisjon og styrke.

Videoannonse
Annonse
Gjest the imp
Skrevet

er fullt klar over at punktforbrenning ikke er mulig :) derfor jeg spurte etter øvelser, håper noen av disse kan hjelpe meg, akkurat noe sånt jeg var ute etter, tusen takk :)

Skrevet

Jeg går ut fra at det fettet du snakker om over hoftene er såkalte dansehåndtak? Da bør du trene øvelser for mage (spesielt sidene) og midjen.

Jeg fikk et fint hefte med siste nummer av IForm med gode øvelser for mage og midje, de tar skikkelig! Vet ikke om du må være abbonent for å få dette heftet, du kan jo sjekke i butikken neste gang hvis det er av interesse.

-valla-

Gjest the imp
Skrevet

jeg trener mye magemuskler, det rare er at dette her har kommt etter at jeg begynnte å trene mer. så skjønner ikke helt hvorfor det blir sånn.

Skrevet

Vel, men spiser ofte mer når man trener mer.... Derfor må man ballansere de to der riktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...