Edie Skrevet 3. november 2007 #21 Skrevet 3. november 2007 Det finnes tabletter som kan utsette løpetid hos tisper ja, samme som blir brukt til katter. Perlutex eller Promon. (Veterinærkatalogen)
Gjest Wolfmoon Skrevet 3. november 2007 #22 Skrevet 3. november 2007 Det jeg lurte på om det var det samme som p-sprøyter eller om det var noe helt annet!
Edie Skrevet 3. november 2007 #23 Skrevet 3. november 2007 Det jeg lurte på om det var det samme som p-sprøyter eller om det var noe helt annet! Sorry... Den injeksjonen som brukes er vel uregistrert, men inneholder de samme hormonene ja som pillene.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #24 Skrevet 9. november 2007 Siden det av en eller annen merkelig grunn ikke er mulig å kastrere hunder i Norge, finnes p-piller eller sp som alt? Stemmer nok ikke at det er umulig å få kastert hunden. Bare les her: Men har man en hannhund full av hormoner og nabolaget fullt av tisper sliter man jo med løpetid hele året på sett og vis Mange tisper løper jo sjeldnere enn to ganger i året også. Spør oppdretter hvor ofte valpens mor har løpetid. Det er ofte en ganske god indikasjon på hva man kan forvente. En tispe kan også steriliseres uten spesielle årsaker, mens en hannhund ifølge loven kun kan kastreres pga spesielle årsaker. Men jeg skjønner selv ærlig talt ikke dette peset rund løpetid så mange snakker om.. Hentet fra denne tråden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå