Ciara Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Finner noen ut av denne blir jeg veldig takknemlig, men jeg frykter vel at det blir temmelig håpløs - en utfordring, altså! Sangen er med en tysk sangerinne. Da jeg hørte den i Tyskland en gang, ble alle på utestedet i fyr og flamme, så jeg har trodd at denne må være en slags klassiker der. Den har veldig rolige vers og et uptempo-refreng, virkelig allsangpotensiale på refrenget. For noen vil den nok tippe over til å bli tacky, for meg er den småtacky innenfor grensen til å være kul. ...og det er det jeg husker Blir superglad for alle tips!
jannamor Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Finner noen ut av denne blir jeg veldig takknemlig, men jeg frykter vel at det blir temmelig håpløs - en utfordring, altså! Sangen er med en tysk sangerinne. Da jeg hørte den i Tyskland en gang, ble alle på utestedet i fyr og flamme, så jeg har trodd at denne må være en slags klassiker der. Den har veldig rolige vers og et uptempo-refreng, virkelig allsangpotensiale på refrenget. For noen vil den nok tippe over til å bli tacky, for meg er den småtacky innenfor grensen til å være kul. ...og det er det jeg husker Blir superglad for alle tips! sjanger??
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Det er ikke gruppa Scarlet du tenker på, med låta Independent Lovesong? Men de er vel gjerne fra England... Du sa forresten ingenting om selve låten var på tysk, eller om bare vokalisten/bandet var fra Tyskland men sang på engelsk?
Chans Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Nenas fabelaktige 99 Luftballoons, selvfølgelig! Nei, jeg aner ikke. Det var lite å basere et søk på, gitt!
Gjest *Jorunn* Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Nenas fabelaktige 99 Luftballoons, selvfølgelig! Nei, jeg aner ikke. Det var lite å basere et søk på, gitt! Denne tenkte jeg og på,den er bare überkul
Chans Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Denne tenkte jeg og på,den er bare überkul Ja, den er fantastisk! Har du sett videoen? Elsk!
Ciara Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er den første til å innrømme at forespørselen var håpløs. Takk for tips, men det var ingen av disse. Sangen blir sunget på tysk, nesten 100% sikker på det. Sjanger: Veldig vanskelig. Pop, som en slags moderne Edith Piaf, på en måte... om det gir mening. Som sagt er verset veldig rolig, mens refrenget bare får meg til å få lyst til å sprette opp og danse med noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå