Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #21 Skrevet 28. mars 2008 Det er dessuten ganske håpløst å skulle elske en kvinne nummer 2. Det fordrer at hun faktisk smått om senn elsker deg også. Og hva skjer da, tror du? Hun må a)finne seg i at hun er nummer 2, om hun skal ha deg. Hvilket er uholdbart for absolutt ALLE kvinner jeg kjenner. eller b) du må finne deg i at kvinne nummer 2 treffer andre, siden hennes kjærlighet til deg allikevel er håpløs, og hun på sin side også ønsker en å dele livet sitt med, og vips har du mistet henne, og sitter igjen med kona som har følelsene sine et annet sted.
B_good Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 28. mars 2008 Det er dessuten ganske håpløst å skulle elske en kvinne nummer 2. Det fordrer at hun faktisk smått om senn elsker deg også. Og hva skjer da, tror du? Hun må a)finne seg i at hun er nummer 2, om hun skal ha deg. Hvilket er uholdbart for absolutt ALLE kvinner jeg kjenner. eller b) du må finne deg i at kvinne nummer 2 treffer andre, siden hennes kjærlighet til deg allikevel er håpløs, og hun på sin side også ønsker en å dele livet sitt med, og vips har du mistet henne, og sitter igjen med kona som har følelsene sine et annet sted. Jeg elsker min kone.....men bør gjerne ikke bruke et slikt begrep om kvinne nummer 2, "begeistret" for er kanskje mere passende. Men jeg tror virkelig at det er mulig å like to kvinner samtidig. Håper noen med erfaring kunne delt litt med oss andre....Det er på en måte opplest og vedtatt at alt annet enn 100% monogame forhold fører til katasrofer. Slik tror ikke jeg det. Selv om mange opplever utroskap og fohold på si som noe vanskelig, tror jeg likevel det er mange som i perioder lever slik uten at det fører helt galt av sted.
Gjest Som man roper i skogen får man s Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 Jeg elsker min kone.....men bør gjerne ikke bruke et slikt begrep om kvinne nummer 2, "begeistret" for er kanskje mere passende. Men jeg tror virkelig at det er mulig å like to kvinner samtidig. Håper noen med erfaring kunne delt litt med oss andre....Det er på en måte opplest og vedtatt at alt annet enn 100% monogame forhold fører til katasrofer. Slik tror ikke jeg det. Selv om mange opplever utroskap og fohold på si som noe vanskelig, tror jeg likevel det er mange som i perioder lever slik uten at det fører helt galt av sted. Og du har i denne tråden fått svar av to som har levd det livet du snakker om, og de snakker av erfaring. Grunnen til å du ikke får de positive svarene du søker er kanskje at de svarene ikke finnes.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Anbefaler deg cupido.no Jeg har vært der en stund for å finne en elsker. Du finner nok en kvinne der som er interessert i en gift mann. For eget vedkommende står jeg over fordi jeg ikke vil bli involvert i det uansett hvor enige ekteparet er.
Alice Ayres Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror de fleste langvarige elsker/elskerinneforhold skjer ved tilfeldighet. Tror det er svært få som faktisk lykkes gjennom en kontaktannonse. Selv er jeg veldig visuell, så å svare på en kontakannonse blir liksom feil.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #26 Skrevet 26. juni 2008 Jeg er en gift mann, har vært det i ti år, og har fått to flotte barn. Er det noen som har gode råd til gift mann som ser etter en venninne? Det er mange på KG som liker slike!
Vera Vamp Skrevet 26. juni 2008 #27 Skrevet 26. juni 2008 Dette er en type forhold jeg aldri i hele mitt liv kommer til å forstå. Men hey, whatever works for yah. Har du forsøkt å søke litt på nettet? Det finnes forum når det kommer til det meste....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå