B_good Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er en gift mann, har vært det i ti år, og har fått to flotte barn. Min kone og jeg har alltid hatt et nært og åpenhet forhold. Det seksuelle har vi begge hatt stor glede av. I fjor vinter oppdaget jeg til min store overraskelse at min kone var blitt forelsket på ny i en annen mann. Hun innledet et seksuelt forhold til mannen. Jeg har alltid hatt sansen for at hun får oppmerksomhet fra andre menn, jeg oppdaget også at dette gjaldt når hun gikk til sengs med en. Hun har blomstret i denne perioden, og det har faktisk slått veldig fint ut for vårt forhold. Jeg tok det opp med henne at jeg skjønte at hun hadde en elsker, men sa også at jeg ikke var sjalu, og at hun hadde min tillatelse til å fortsette forholdet så lenge det ikke går ut over vårt samliv. Hun sa på det tidspunktet at hun hun var usikker på om hun ønsket å treffe sin nye venn, men jeg har skjønt etterpå at hun treffer ham nesten ukentlig. Hun sa i den forbindelse at jeg gjerne kunne være sammen med andre kvinner så lenge jeg er nøye med prevensjon, og ikke involverer meg så mye at jeg ikke tenker på å bryte opp. Det siste kunne jeg overhodet ikke tenke meg, jeg føler faktisk at jeg har det topp med min kone, selv om det altså ikke er slik at jeg får ALL oppmerksomhet fra henne hele tiden. Jeg har vært forelsket i andre kvinner før, også over tid, uten at jeg så mye så har vurdert et brudd. Disse forelskelsene har vært gjensidige. Kvinnene har vært interessert, men jeg har ikke tørt å det å steget ut og være fysisk. Min kone har gjentatte ganger ymtet frempå at jeg bare må "kose meg" om noen viser meg interesse. Jeg tror hun har det litt på samme måte som meg: Jeg blir ekstra attraktiv i hennes øyne når andre kvinner viser at de liker meg. Jeg har altså havnet i den situasjonen at jeg kan kose meg, uten å få trøbbel på hjemmebane, heller tvert i mot. Jeg leker litt med tanken og kan kanskje tenke meg å gjøre noe med det. Uten å høres alt for "klysete" ut , tror jeg at jeg har både utseende og personlighet som kvinner har sansen for. Men jeg kan ikke tenke meg å drive med tradisjonell på-byen-sjekking. Jeg tror for det første at jeg ikke ønsker å bruke tiden det vil ta å etablere et forhold til en venninne. De fleste helgekveldene ønsker jeg å bruke med min familie. Jeg ønsker heller ikke å "seile under falsk flagg". Jeg vil ikke forlede andre kvinner til å tro at jeg er singel for så å skuffe dem etter at et seksuelt forhold er innledet. Ingen enkel oppgave å bli kjent med en kvinne når premissene er at jeg vil treffe henne av og til, ha det hyggelig sosialt og også kunne ha litt sengehygge. Helst uten at det er for synlig for omverdenen. jeg bor i Norges nest største by, men den er liten nok for det. Jeg har vurdert møteplasser som blink.no og nettby.no, men kan ikke tenke meg å legge ut profil med bilder. Og uten bilder kommer en vel ikke så langt slike steder? Er det noen som har gode råd til gift mann som ser etter en venninne?
Gjest Rasool Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Originalt sjekketriks. Lykke til med KG-damene!
Shantee Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Dette bare understreker mitt forhold til "ekteskap". Hva er vitsen med å gifte seg? Og hvem vil nedverdige seg med å innlede forhold til gifte menn og damer? Jeg liker å leve et fritt liv, men jeg er singel og går ikke etter gifte menn eller en annen jentes kjæreste for å ha det gøy.
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Ser ikke noe galt i det om begge er enige i det og trives med det
Wildy Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Om dette er en form på samlivet som er greit for begge og det er enighet om det, hva er problemet?
B_good Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 På det jeg skrev øverst kan det kanskje virke som om det å ha et forhold på si er noe som diskuteres over middagsbordet. Slik er det ikke, her trår vi begge svært forsiktig. Men når det likevel er åpenhet om at det er aksept for å andre, betyr det ikke at jeg uten videre går på "sjekkern". Jeg tror det vil sette min kone i forlegenhet om jeg blir "avslørt" i situasjoner der det er åpenbart at jeg prøver å etablere intim kontakt med andre kvinner. Jeg ønsker full diskresjon om dette, og da blir jo alt verre. Hvordan bli kjent med en kvinne....og etablere et vennskap(noe som for meg er en av betingelsene for å ha et fint sex-liv), uten at en må seile under falskt flagg? Jeg vet dette er litt risikosport, men jeg ønsker ikke å såre andre kvinner heller. Det er nok av menn gifte menn som innleder forhold til single kvinner under dekke av selv å ikke være særlig opptatt. Det er noe jeg ikke ønsker, jeg vil være ærlig om dette.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #7 Skrevet 25. oktober 2007 Da er Cupido stedet for deg. Bare legg inn en kontaktannonse. Der kan du finne kvinner som ønsker det du kan/vil gi.
Gjest Gjest_Gjest1_* Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 På det jeg skrev øverst kan det kanskje virke som om det å ha et forhold på si er noe som diskuteres over middagsbordet. Slik er det ikke, her trår vi begge svært forsiktig. Men når det likevel er åpenhet om at det er aksept for å andre, betyr det ikke at jeg uten videre går på "sjekkern". Jeg tror det vil sette min kone i forlegenhet om jeg blir "avslørt" i situasjoner der det er åpenbart at jeg prøver å etablere intim kontakt med andre kvinner. Jeg ønsker full diskresjon om dette, og da blir jo alt verre. Hvordan bli kjent med en kvinne....og etablere et vennskap(noe som for meg er en av betingelsene for å ha et fint sex-liv), uten at en må seile under falskt flagg? Jeg vet dette er litt risikosport, men jeg ønsker ikke å såre andre kvinner heller. Det er nok av menn gifte menn som innleder forhold til single kvinner under dekke av selv å ikke være særlig opptatt. Det er noe jeg ikke ønsker, jeg vil være ærlig om dette. Sjekk opp en kollega! Arbeidsplassen er en ypperlig arena for å innlede sidesprang..
Gjest dame på leting etter singel mann Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg er en gift mann, har vært det i ti år, og har fått to flotte barn. Min kone og jeg har alltid hatt et nært og åpenhet forhold. Det seksuelle har vi begge hatt stor glede av. I fjor vinter oppdaget jeg til min store overraskelse at min kone var blitt forelsket på ny i en annen mann. Hun innledet et seksuelt forhold til mannen. Jeg har alltid hatt sansen for at hun får oppmerksomhet fra andre menn, jeg oppdaget også at dette gjaldt når hun gikk til sengs med en. Hun har blomstret i denne perioden, og det har faktisk slått veldig fint ut for vårt forhold. Jeg tok det opp med henne at jeg skjønte at hun hadde en elsker, men sa også at jeg ikke var sjalu, og at hun hadde min tillatelse til å fortsette forholdet så lenge det ikke går ut over vårt samliv. Hun sa på det tidspunktet at hun hun var usikker på om hun ønsket å treffe sin nye venn, men jeg har skjønt etterpå at hun treffer ham nesten ukentlig. Hun sa i den forbindelse at jeg gjerne kunne være sammen med andre kvinner så lenge jeg er nøye med prevensjon, og ikke involverer meg så mye at jeg ikke tenker på å bryte opp. Det siste kunne jeg overhodet ikke tenke meg, jeg føler faktisk at jeg har det topp med min kone, selv om det altså ikke er slik at jeg får ALL oppmerksomhet fra henne hele tiden. Jeg har vært forelsket i andre kvinner før, også over tid, uten at jeg så mye så har vurdert et brudd. Disse forelskelsene har vært gjensidige. Kvinnene har vært interessert, men jeg har ikke tørt å det å steget ut og være fysisk. Min kone har gjentatte ganger ymtet frempå at jeg bare må "kose meg" om noen viser meg interesse. Jeg tror hun har det litt på samme måte som meg: Jeg blir ekstra attraktiv i hennes øyne når andre kvinner viser at de liker meg. Jeg har altså havnet i den situasjonen at jeg kan kose meg, uten å få trøbbel på hjemmebane, heller tvert i mot. Jeg leker litt med tanken og kan kanskje tenke meg å gjøre noe med det. Uten å høres alt for "klysete" ut , tror jeg at jeg har både utseende og personlighet som kvinner har sansen for. Men jeg kan ikke tenke meg å drive med tradisjonell på-byen-sjekking. Jeg tror for det første at jeg ikke ønsker å bruke tiden det vil ta å etablere et forhold til en venninne. De fleste helgekveldene ønsker jeg å bruke med min familie. Jeg ønsker heller ikke å "seile under falsk flagg". Jeg vil ikke forlede andre kvinner til å tro at jeg er singel for så å skuffe dem etter at et seksuelt forhold er innledet. Ingen enkel oppgave å bli kjent med en kvinne når premissene er at jeg vil treffe henne av og til, ha det hyggelig sosialt og også kunne ha litt sengehygge. Helst uten at det er for synlig for omverdenen. jeg bor i Norges nest største by, men den er liten nok for det. Jeg har vurdert møteplasser som blink.no og nettby.no, men kan ikke tenke meg å legge ut profil med bilder. Og uten bilder kommer en vel ikke så langt slike steder? Er det noen som har gode råd til gift mann som ser etter en venninne? Heldig du er som slipper å få trøbbel hjemme Spørs om du er villig til å gi bilde når du prater med personene på f.eks. msn? Er nok en fordel å vise dine venninner et bilde før du møter dem, og motsatt. Så får dere ikke sjokk når dere møtes, og slipper evt. pinlige situasjoner. Hvor gammel er du? Ikke gå inn på sol chat, der kan du bli oppfattet som en gammel gris om du sier du er gift. Har vært der selv og sett, og de mennene som er der er ikke helt etter min smak, men de er i motsetning til deg, utro mot sin kjære eller sånne lurere som prøver å lokke til seg ungjenter. Har blitt kontaktet av noen slike før, og hadde han sittet ved siden av meg hadde jeg flabbet til ham så ørene flagret Liker ikke menn som vil møte jenter på hotel uten at en evt kone vet det, det er ekkelt. Men leser av innlegget ditt at du IKKE er en sånn person. Men det er jo bra du er ærlig med henne om det ;p
B_good Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Sjekk opp en kollega! Arbeidsplassen er en ypperlig arena for å innlede sidesprang.. Det å involvere seg med en arbeidskollega er etter min mening en risikabel aktivitet, tror neppe jeg vil ta en slik risiko. Har lite lyst å bli blandet inn i ting som jeg fort mister kontroll på......
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Dette bare understreker mitt forhold til "ekteskap". Hva er vitsen med å gifte seg? Og hvem vil nedverdige seg med å innlede forhold til gifte menn og damer? Jeg liker å leve et fritt liv, men jeg er singel og går ikke etter gifte menn eller en annen jentes kjæreste for å ha det gøy. I og med at du er singel, så tror jeg du er så ung at du ikke skjønner dynamikken som ofte kan oppstå mellom et par innen sex-livet, samtidig som paret som er glad i hverandre.
Alice Ayres Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Et vennepar av meg lever i et såkalt åpent forhold, men jeg tror ikke det er helt uten skjær. De er begge trygge og stabile mennesker, så det er ikke sjalusi i vanlig forstand som er problemet deres. Nei, sjalusien deres er knyttet opp mot skjevfordeling. Hun har nemlig ingen problemer med å skaffe seg partnere, noe han har. Tror det er langt flere menn som er villige til å innlede et forhold til en gift kvinne enn det finnes kvinner som synes dette er særlig ålreit. Dette fører til sjalusi og sårhet hos han, men han forholder seg til avtalen de inngikk. En kontaktannonse kan nok være tingen for deg, men du vil nok oppleve at din kone vil ha langt større suksess med å finne partnere enn deg.
B_good Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2008 Et vennepar av meg lever i et såkalt åpent forhold, men jeg tror ikke det er helt uten skjær. De er begge trygge og stabile mennesker, så det er ikke sjalusi i vanlig forstand som er problemet deres. Nei, sjalusien deres er knyttet opp mot skjevfordeling. Hun har nemlig ingen problemer med å skaffe seg partnere, noe han har. Tror det er langt flere menn som er villige til å innlede et forhold til en gift kvinne enn det finnes kvinner som synes dette er særlig ålreit. Dette fører til sjalusi og sårhet hos han, men han forholder seg til avtalen de inngikk. En kontaktannonse kan nok være tingen for deg, men du vil nok oppleve at din kone vil ha langt større suksess med å finne partnere enn deg. Jeg tror du har helt rett i det fort kan oppstå skjefordeling i et slikt forhold, men tror egentlig ikke at dette plager meg så veldig. Jeg nyter min kones oppmerksomhet, som nok er et resultat av at hun får oppmerksomhet fra andre menn ( det er kun en mann hun har hatt ett forhold til). Tanken om en kontaktannonse har streifet meg, men har inntrykk av at gifte menn ikke gjør seg godt i slike fora. Eller rettere sagt: Det er en enorm skjevfordelig her: Massevis av menn som søker den rette, ugifte som gifte. Kvinnene kan velge og vrake. Jeg ønsker som tidligere sagt ikke å fremstå med min identitet/bilde før vi er blitt godt kjent. Min erfaring er at det kan oppstå varme føleleser mellom meg og andre, men da er det gjerne på arbeidsplassen, et sted jeg ikke ønsker å vurdere som møtestedet for en ny kvinne......
Alice Ayres Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 Trøst deg med at det blir bedre på gamlehjemmet... har hørt at forholdet kvinner-menn er 10 damer per mann... Men, seriøst. Min erfaring er at det kan oppstå varme føleleser mellom meg og andre, men da er det gjerne på arbeidsplassen, et sted jeg ikke ønsker å vurdere som møtestedet for en ny kvinne...... Helt enig. Å innlede et forhold på jobben er som å drite i sitt eget inngangsparti. Ville styrt langt unna den varianten. Nei, det er i grunnen ikke lagt opp til forhold av den typen du lever i. Jeg tenkte over dette med å møte nyte mennesker her om dagen, da jeg selv nettopp har flyttet og opplevde for første gang at det gikk tregt å treffe nye folk. Har aldri før hatt problemer med å få venner, og har flyttet mye før. Hvor var det så jeg traff disse menneskene? Skole, var svaret jeg endte opp med. I et studiemiljø treffer man mange mennesker som har en ting til felles umiddelbart: studier og fag de tar sammen. På jobb er det ikke like selvfølgelig at man har noe til felles, og som oftest er livssituasjonen en helt annen enn den man hadde i studietiden: Man er i etableringsfasen, og familie har en tendens til å ta opp mesteparten av tiden som jobben ikke tar. Dette var mye prat og lite svar, så her kommer det et forslag. Hva om du tok et kurs? Lærte deg et nytt språk eller en ny hobby? Det blir på en måte å rekreere et lignende miljø som studiene bragte med seg.
B_good Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 27. mars 2008 Helt enig. Å innlede et forhold på jobben er som å drite i sitt eget inngangsparti. Ville styrt langt unna den varianten. Nei, det er i grunnen ikke lagt opp til forhold av den typen du lever i. Jeg tenkte over dette med å møte nyte mennesker her om dagen, da jeg selv nettopp har flyttet og opplevde for første gang at det gikk tregt å treffe nye folk. Har aldri før hatt problemer med å få venner, og har flyttet mye før. Hvor var det så jeg traff disse menneskene? Skole, var svaret jeg endte opp med. I et studiemiljø treffer man mange mennesker som har en ting til felles umiddelbart: studier og fag de tar sammen. På jobb er det ikke like selvfølgelig at man har noe til felles, og som oftest er livssituasjonen en helt annen enn den man hadde i studietiden: Man er i etableringsfasen, og familie har en tendens til å ta opp mesteparten av tiden som jobben ikke tar. Dette var mye prat og lite svar, så her kommer det et forslag. Hva om du tok et kurs? Lærte deg et nytt språk eller en ny hobby? Det blir på en måte å rekreere et lignende miljø som studiene bragte med seg.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #16 Skrevet 28. mars 2008 Hm. De fleste kvinner vil nok reagere negativt på en gift mann som vil ha seg med henne, mens gå hjem til kona etterpå. Det vil antageligvis være mye vanskeligere for deg å "få deg noe" enn det er for hun du er gift med. Om dere vil ha sex med andre, og er enige om at det er bra, så syns jeg dere skal bli med i swingerklubber eller finne par dere kan ha et intimt vennskap med. For om dere gjør dette hver for dere tror jeg det er en mye, mye større risiko for at dere brenner dere her. Jeg tror nok også det at etter et langt samliv så er kanskje ikke parsexen alltid like attraktiv for veldig mange. Men jeg syns at dersom man vil gjøre noen sprell.. Ja, så gjør man dem sammen. I fellesskap. Da går man jo fortsatt i samme retning og har seksuelle opplevelser sammen. Selv om de også inkluderer andre.
B_good Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hm. De fleste kvinner vil nok reagere negativt på en gift mann som vil ha seg med henne, mens gå hjem til kona etterpå. Det vil antageligvis være mye vanskeligere for deg å "få deg noe" enn det er for hun du er gift med. Om dere vil ha sex med andre, og er enige om at det er bra, så syns jeg dere skal bli med i swingerklubber eller finne par dere kan ha et intimt vennskap med. For om dere gjør dette hver for dere tror jeg det er en mye, mye større risiko for at dere brenner dere her. Jeg tror nok også det at etter et langt samliv så er kanskje ikke parsexen alltid like attraktiv for veldig mange. Men jeg syns at dersom man vil gjøre noen sprell.. Ja, så gjør man dem sammen. I fellesskap. Da går man jo fortsatt i samme retning og har seksuelle opplevelser sammen. Selv om de også inkluderer andre. Tanken på å oppsøke en swingersklubb er nok ganske fjern for meg, selv om jeg har stor glede av sex. På dette området har jeg nok mere komplekse behov.....tror nok at det må være et sterkt romantisk innslag i dette om den rette kjemien skal oppstå overfor en ny kvinne. Jeg tror egentlig at jeg må være en smule følelsesmessig engasjert om jeg skal oppleve det som berikende å gå til sengs med en ny kvinne...... Endret 28. mars 2008 av B_good
Alice Ayres Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Tanken på å oppsøke en swingersklubb er nok ganske fjern for meg, selv om jeg har stor glede av sex. På dette området har jeg nok mere komplekse behov.....tror nok at det må være et sterkt romantisk innslag i dette om den rette kjemien skal oppstå overfor en ny kvinne. Jeg tror egentlig at jeg må være en smule følelsesmessig enagsjert om jeg skal oppleve det som berikende å gå til sengs med en ny kvinne...... Under disse betingelsene kan det nok bli hakket værre å finne en elskerinne. Å bli følelsesmessig og romantisk engasjert er å be om trøbbel. Hadde en pulekompis hvor ting var veldig enkle og greie. Jeg likte han og respekterte han, men jeg var ikke følelsesmessig engasjert i det forholdet vi hadde. Hadde jeg vært det, ville det ikke funket. Vi visste begge at vi ikke ville tilbringe resten av livet med hverandre, men sexen var himmelsk og vi nøt det fysiske samværet. Grunnen til at jeg ikke tror det vil fungere fro deg å bli følelsesmessig engasjer og å styre med romantiske innslag, er at det er så altfor lett å lure seg selv. Hvis man pakker et seksuelt forhold inn i romantiske sløyfer og annet dilldall, vil hjernen til slutt fortelle deg at dette er "the real deal" og du vil ta deg selv i å vurdere en skilsmisse. Og det var jo ikke det du var ute etter? Misforstå meg rett; jeg sier ikke at det kun skal være klinisk sex uten samtale og kjemi. Det jeg mener er vanskelig å beskrive, og vanskelig å finne, men du vet det når du har det. Du må helt klart være tiltrukket både fysisk og psykisk av elskerinnen din, men du må sette en grense. Du dater henne ikke, og jeg tror det er lurt å holde enkelte dating-ritualer utenfor.
B_good Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 28. mars 2008 Under disse betingelsene kan det nok bli hakket værre å finne en elskerinne. Å bli følelsesmessig og romantisk engasjert er å be om trøbbel. Hadde en pulekompis hvor ting var veldig enkle og greie. Jeg likte han og respekterte han, men jeg var ikke følelsesmessig engasjert i det forholdet vi hadde. Hadde jeg vært det, ville det ikke funket. Vi visste begge at vi ikke ville tilbringe resten av livet med hverandre, men sexen var himmelsk og vi nøt det fysiske samværet. Grunnen til at jeg ikke tror det vil fungere fro deg å bli følelsesmessig engasjer og å styre med romantiske innslag, er at det er så altfor lett å lure seg selv. Hvis man pakker et seksuelt forhold inn i romantiske sløyfer og annet dilldall, vil hjernen til slutt fortelle deg at dette er "the real deal" og du vil ta deg selv i å vurdere en skilsmisse. Og det var jo ikke det du var ute etter? Misforstå meg rett; jeg sier ikke at det kun skal være klinisk sex uten samtale og kjemi. Det jeg mener er vanskelig å beskrive, og vanskelig å finne, men du vet det når du har det. Du må helt klart være tiltrukket både fysisk og psykisk av elskerinnen din, men du må sette en grense. Du dater henne ikke, og jeg tror det er lurt å holde enkelte dating-ritualer utenfor. Hmm......det er sikkert mye her jeg ikke kan vite...Kanskje er jeg like tiltrukket av datingen....som tanken på sex? For meg er ihvertfall flørten utrolig viktig, er ikke den der, vil det heller ikke bli noe lidenskapen under dyna.... Som jeg tidligere har skrevet har jeg vært forelsket i andre enn min kone, uten at det har blitt noe fysisk. Tanken på å gå fra henne er imidlertid helt fjern, jeg har det alt for godt i ekteskapet. Selvsagt kan det høres arrogant uten å si noe sånt uten å ha prøvd forhold til andre kvinner, men tror likevel jeg står inne for en slik påstand. Jeg tror at det er mulige å være glad i og elske mere enn enn den en er gift med. Det innebærer for meg at familie og kone må komme først, men kanskje at det kan være plass til et annet menenske.? Er det andre som har erfaringer med at det er mulig å være glad i to, uten at det fører til at en setter familielivet over styr?
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #20 Skrevet 28. mars 2008 Hmm......det er sikkert mye her jeg ikke kan vite...Kanskje er jeg like tiltrukket av datingen....som tanken på sex? For meg er ihvertfall flørten utrolig viktig, er ikke den der, vil det heller ikke bli noe lidenskapen under dyna.... Som jeg tidligere har skrevet har jeg vært forelsket i andre enn min kone, uten at det har blitt noe fysisk. Tanken på å gå fra henne er imidlertid helt fjern, jeg har det alt for godt i ekteskapet. Selvsagt kan det høres arrogant uten å si noe sånt uten å ha prøvd forhold til andre kvinner, men tror likevel jeg står inne for en slik påstand. Jeg tror at det er mulige å være glad i og elske mere enn enn den en er gift med. Det innebærer for meg at familie og kone må komme først, men kanskje at det kan være plass til et annet menenske.? Er det andre som har erfaringer med at det er mulig å være glad i to, uten at det fører til at en setter familielivet over styr? Sorry. Det går ikke. Etter en stund vil du komme til et punkt hvor du må velge. Det er en helt jævlig situasjon der du er forvirret har konstant dårlig samvittighet. Fiks ting med kona eller klipp tråden så du kan begynne på nytt. Man kan ikke ri to hester samtidig! Det kommer bare til å bli vondt og jævlig for alle parter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå