Loppefrø Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jepp, enkelt og greit; må alt brukes opp på en gang, eller er det mulig å blande det man trenger etterhvert? Antar at det står noe om dette i pakningsvedlegget, men jeg har ikke en slik for hånden akkurat nå. Endret 23. oktober 2007 av Loppefrø
Meadow Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har bare brukt Casting etc, og da er det to flasker som må skrus sammen for å få blandet innholdet, og man må bruke hele innholdet på en gang.
Gjest _Leela_ Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Kommer vel ann på utformingen av flaskene, en del er som tidligere skrevet slik at man skrur de sammen og blander de. Men har også vært borti andre typer, altså helt seperate flasker. Og har iallefall en gang kun blandet sammen halvparten av hver og dermed delt pakken i to. Fungerte fint det og fargen ble ok. Men lenge siden jeg har tatt hjemmefarging nå.
Parfumfreek Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har bare brukt Casting etc, og da er det to flasker som må skrus sammen for å få blandet innholdet, og man må bruke hele innholdet på en gang. Jeg har faktisk brukt slike flasker også i flere omganger. Bare fisket opp proppen, og blandet i en skål. Går helt fint det, men aller enklest med separate flasker selvfølgelig. Jeg farger bare etterveksten, og pakken holder til 3 farginger
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. oktober 2007 #6 Skrevet 26. oktober 2007 Hvis du blander all fargen sammen på flasken står det at det må brukes med en gang, ellers kan det eksplodere
Loppefrø Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Hvis du blander all fargen sammen på flasken står det at det må brukes med en gang, ellers kan det eksplodere Skrekk og gru. Men du som bare blander sammen det du trenger og sparer resten; er blandingsforholdet 50-50? Det er minst ti år siden jeg farget håret selv, så jeg er litt ute av trening. Er møkk lei av å fly til frisøren hele tiden og tror virkelig at jeg skal klare dette selv, det kan jo ikke være noen heksekunst, bare litt styr med å få smurt det i etterveksten.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg hadde kjempekort hår tidligere, og trengte da bare en halv pakke. Jeg blandet i hvertfall 50/50. Jeg brukte farge som kom i tube og en flaske, satte et merke med tusj på flasken slik at jeg brukte halve innholdet, og tømte det, samt halve innholdet av fargetuben over i en skål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå