Gjest TS Skrevet 26. oktober 2007 #21 Skrevet 26. oktober 2007 På Xhibition kjøpesenter i Bergen prøvde jeg kjolene
Gjest Peachbud Skrevet 26. oktober 2007 #22 Skrevet 26. oktober 2007 På Xhibition kjøpesenter i Bergen prøvde jeg kjolene Hva het butikken du prøvde dem i? Har de Warehouse på Xhibition?
Gjest Silmarill Skrevet 26. oktober 2007 #23 Skrevet 26. oktober 2007 Sort klasisk halvlang (gjerne midt på knærne) ermeløs kjole! Hudfarge strømper/stay ups, sorte litt høyhelte sko, med et snev av sølv i. Sort og sølv halsgropkjede eller sort med litt sølv pent selskaps knyteskjerfp i halsen. Sølvørepynt som er litt lange, sølvarmbånd og gjerne et sort med litt sølv i hårbånd (for dem som har ansiktsform og hår til det da!) Et pent sjal til å ha over de "nakne" ermene/skuldrene som har et snev av sølv i seg! Blank neglelakk og sølv veske med litt sort i. Jeg mener det er pent når "tinger" matcher jeg da, og på julebord mener jeg at det ikke bør være for "spjåkete" Spray på med "happy" fra Clinique..... :love: ÆSJ,var jeg kjedelig gammeldags nå eller
Gjest TS Skrevet 26. oktober 2007 #24 Skrevet 26. oktober 2007 Ja, de har Warehouse på Xhibition. Ved siden av Vic (der Popin var før)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå