Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Drua ikke innlogget
Skrevet

Jeg synes begge kjolene du hadde funnet fram var fine på hver sin måte, men jeg klarer ikke å se for meg sølvkjolen på julebord egentlig. Kleskoden på julebordet kommer jo helt an på hva slags firma du jobber i og hvor dere skal ha julebordet. Jeg synes ikke sølvkjolen passer i et fancy julebord på en fin restaurant for eksempel, den er litt for "disco".

Den første derimot synes jeg var veldig fin, og kan passere på mange julebord med "antrekk:pent" vil jeg tro selv om den er kort på lengden.

Tilbehør. Jeg tror tett sort strømpebukse og sølvsko antakeligvis blir best. En liten clutch som veske kanskje, eller en annen liten søt veske, i enten sort eller sølv- du må bare prøve deg fram rett og slett.

Gjest Gjest25
Skrevet

Jeg stemmer også for den første kjolen: veldig kul og samtidig stilig. Går kanskje ann å rocke den opp et hakk med sølvstrmømper?:danse: Finnes mange ulike i buttikkene -ta med kjolen og se om du finner noe du liker. Men da må det nok bli svarte sko. Jeg synes høyhelte lakksko er veldig kult... Lykke til

Skrevet

Takk for deres meninger :)

Jeg har blitt "lært" at man ikke skal ha svart strømpebukse til kjoler med korte armer. Er dette helt ut nå?

Kan man gå med svart tynn/tykk strømpebukse til en sånn kjole?

:sjenert:

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet
Takk for deres meninger :)

Jeg har blitt "lært" at man ikke skal ha svart strømpebukse til kjoler med korte armer. Er dette helt ut nå?

Kan man gå med svart tynn/tykk strømpebukse til en sånn kjole?

:sjenert:

Hvis du leser ulike moteblader, blogger etc. så ser du at det er veldig in med opake (ugjennomsiktige) strømpebukser, gjerne til sandaler i gull eller sølv. Prøv deg fram og se hva du liker!

Skrevet

Sort strømpebukse til sort kjole er "no no". Det blir så ufattelig sort! Da ville jeg heller gått for en litt mer sprek strømpebukse, eller hvertfall en mørk grå.. Det er hvertfall det jeg har lært på jobben :)

Skrevet
Sort strømpebukse til sort kjole er "no no". Det blir så ufattelig sort! Da ville jeg heller gått for en litt mer sprek strømpebukse, eller hvertfall en mørk grå.. Det er hvertfall det jeg har lært på jobben :)
Skrevet

Hei!

Ønsker du å være litt sexy er selvsagt en kort sort kjole topp. Selvsagt med strømper (eller stay ups), gjerne mørke brune (ikke sort til sort) og selvsagt høye stiletthæler. Garantert suksess!

Skrevet

De sender kun til UK og Irland...nedtur. Fant fin kjole der selv :(

Skrevet
De sender kun til UK og Irland...nedtur. Fant fin kjole der selv :(

Det er jo en Warehouse i Oslo, kanskje de har den der?

Gjest Gjest_smiley_*
Skrevet

Hm.....bruker alltid sort strømpebukse til sort kjole jeg. Synes det ser utrolig rart ut å bruke andre farger faktisk. En sort strømpebukse trenger jo ikke være kjedelig, kan jo være med mønster.

Skjønner ikke hvorfor sort til sort er fy, fy??

Skrevet
Det er jo en Warehouse i Oslo, kanskje de har den der?

Er det? Hvor? Har de nettside?

Gjest Gjest over
Skrevet
Er det? Hvor? Har de nettside?

Er ikke så godt kjent i Oslo, men ut i fra kartet mitt :fnise: kan det være i Lille Grensen el. Arbeidergt. Ligger i allefall i en gate som går på skrå fra Karl Johan mot Grensen :)

Skrevet
Er ikke så godt kjent i Oslo, men ut i fra kartet mitt :fnise: kan det være i Lille Grensen el. Arbeidergt. Ligger i allefall i en gate som går på skrå fra Karl Johan mot Grensen :)

Takk :)

heter den warehouse altså? hmmm...finner ikke på gule sider.

Gjest Gjest over
Skrevet
Takk :)

heter den warehouse altså? hmmm...finner ikke på gule sider.

Heter det ja. Var innom der å handlet sist jeg var i Oslo :)

Skrevet

De har Warehouse på Xhibition i Bergen. Mye fint der!

Gjest TS igjen
Skrevet

Jeg endte forresten opp med en annen kjole.

De to jeg viste satt litt rart på.

Men takk for mange synspunkter! :)

Skrevet
Hm.....bruker alltid sort strømpebukse til sort kjole jeg. Synes det ser utrolig rart ut å bruke andre farger faktisk. En sort strømpebukse trenger jo ikke være kjedelig, kan jo være med mønster.

Skjønner ikke hvorfor sort til sort er fy, fy??

Jeg tenkte mer hvis du brukte en helt sort strømpebukse jeg da, men om det er noen mønster så livner det opp.. Før ville jeg også ha brukt helt sort, men etter et strømpekurs med jobben fikk vi beskjed om å gi mørk mørk grå til sorte skjørt om de ville ha ensfarget. den mørke mørke gråfargen ser egentlig ikke så grå ut for meg, mer som en annen nyanse sort enn grå.. Om det var til noe hjelp da..

Gjør som du vil, dette er bare min mening. Jeg har jo tross alt vært på et strømpekurs :fnise:

Skrevet
Jeg endte forresten opp med en annen kjole.

De to jeg viste satt litt rart på.

Men takk for mange synspunkter! :)

Kan jeg spørre hvor du fikk prøvd de på? ;)

Skrevet

hehe stømpekurs :) hav med naturlig hudfarge strømper(ikke solbrune) men de som nesten ikke synes, kan de brukes eller er de fyfy? hva jobber du som? har du andre gode tips du kan dele med oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...