Gå til innhold

kjæresten begynner som bartender

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_malin_*
Skrevet

Samboeren min begynner som bartender ...

Høres jo ikke skummelt ut, redd for å henges ut nå, men håper noen hører på meg .. kanskje noen til og med forstår hva jeg føler og tenker? :sjenert:

vi møtte for tre år siden .. falt for hverandre og det ble oss ganske så fort. Vet han elsker meg, men likevel tror jeg han tiltrekkes av "friheten".

Tidliger fått høre han vil dele livet med MEG, men møtte meg tre år for tidlig - ville helst tullet rundt ferdig først..

Han har løyet til meg. vært utro via msn (web sex - orker ikke gå mer innpå dette nå)men det er leeenge siden.men det ødela tillitten jeg hadde bygget opp til han. Tar tid å bygge opp på nytt.

Vet jeg "ser bra" ut, men gidder ikke føle jeg må være "fake" for å være bra nok.. han elsker nok meg, men tiltrekkes av fristelser rundt seg. ikke min innbiling, jeg vet. Han innrømmer det .

Han vet at jeg ikke liker at han ser på andre jenter, er mye på byen osv. Jeg har jobbet med meg selv og med å bygge opp selvtillitten etter den "utro episoden", men ikke klart gjennvinne all tillitt. Derfor sliter jeg de gangene han går ut, men innrømmer ikke dette ovenfor han. Later som at alt er ok.

Vet han har løyet når jeg har vært vekkreist. Sagt han ikke er ute, latt være ta tlf osv når han er på byen. for meg er løgn en stor tillittsbrist.

Nå begynner han altså som bartender. jeg sier til han at jeg er glad på hans vegne, for det er jeg virkelig, men jeg vil ikke fortelle han om frykten. Han vet jeg er nervøs , men bare skejmter det vekk - sier at "det skjer da ingenting".. Men føler noe helt annet selv.

Vet at han klør i fingrene etter annerkjennelse fra andre jenter. han vet hvor grensen går i dag, men det skal kanskje ikke mye til før det bikker over.

han har kun hatt et seriøst forhold før meg.

Er så redd det skal "bikke over" , og hater tanken på å sitte hjemme alene kveld, etter kveld mens han er på utesteder.

Han er en objektivt ekstremt kjekk og sjarmerende gutt - så fler vil nok bemerke den kjekke bartenderen. Er stolt av han og liker tanken på at andre synes kjæresten min er kjekk - men likevel nervøs.

er jeg bare teit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som dere har et generelt tillitsproblem, problemet er ikke primært at han skal bli bartender, men at han ikke er til å stole på - med mindre du "overdriver" de episodene du nevner her. En samboer som lyver om hva han gjør, hvor han er osv er i mine øyne troende til å gjøre like mye dumt om han jobber på dagtid, som om han er bartender. Greit at det er et litt utsatt yrke, og arbeidstidene er upraktiske, men dette bare synliggjør ting du måtte tatt stilling til uansett etter hvert, hvis du ikke er veldig flink til å tenke at du ikke har vondt av det du ikke vet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er trist hvis du føler du ikke kan stole på ham, og jeg forstår hvorfor :klem:

Hvor mye oppmerksomhet han får kommer nok litt ann på type utested han jobber på. Tror oftere at yngre damer (18 år og noen år oppover) prøver å sjekke opp bartenderene enn det litt eldre damer gjør.

Han vil sikkert synes det er stas med oppmerksomheten som du sier, men fulle damer er ikke akkurat attraktivt for edru menn :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...