Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2003 #1 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg har tatt min siste Trionetta-pille idag, og lurer på om noen kan tipse meg om eller hvordan kroppen min kommer til å reagere på dette framover! Kommer jeg til å merke noen reaksjoner, kan jeg vente regelmessig mens, kan jeg få småblødninger, vektøkning eller -tap, andre ting? Takknemmelig for alle erfaringer som blir delt med meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 8. april 2003 #2 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg reagerte med at depresjonene forsvant, brystene ble litt mindre og menstruasjonen kom på tid (jeg er ikke helt nøyaktig på dagen). Ingen småblødninger. Det kom derimot når jeg litt senere begynte på en ny pille. Men dette er vel veldig individuelt? loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
randine Skrevet 8. april 2003 #3 Del Skrevet 8. april 2003 Som du ser av mitt innlegg i dag, så har jeg gått opp i vekt etter jeg sluttet med pillen. Jeg brukte Yasmin og folk reagerer jo forskjellig på ulike typer piller. Håper du får en litt mer positiv opplevelse når det gjelder vekt. Når det er sagt så har lysten kommet tilbake i større grad og føler meg bedre i humøret etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 8. april 2003 #4 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg sluttet med p-piller pga operasjon, og det ble en mnd med MASSE sexlyst - men så var det tilbake til det normale igjen. Fikk mensen etter ca. 6 uker, og det var VONDT!!!! Måtte ta smertestillende for å få sove, noe jeg aldri har måttet før. Merket ikke noe vektøkning.. fikk sikkert bedre humør, men det var vel pga all sexen tror jeg.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Damien* Skrevet 8. april 2003 #5 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg og fikk smertene tilbake-det var helt grusomt...Litt blødninger og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #6 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg sluttet med Marvelon og fikk STORE problemer med kviser på brystet, ryggen og ansiktet. Veldig slitsomt! Slet med det i et og et halvt år, før jeg ikke orket mer og begynte på p- piller igjen. Noen andre med lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. april 2003 #7 Del Skrevet 9. april 2003 Til siste gjest: HM! Jeg har fått noe slikt på ryggen, men klarer ikke helt å definere hva det er, det ser ut som en blanding av utslett, kviser og soleksem.... Og jeg blir ikke kvitt det.. har ikke gått til legen med det enda, men det er like før. Har ikke kobla det før du nevnte det nå, men det kom etter at jeg slutta med Marvelon......hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå