miss Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Noen som har erfaring eller gode råd å gi bort ang. fotografering? Skal ha ute og inne og svart/hvitt og farge bilder og tenkte å prøve å få tatt noen med barna som er 4 og tvillinger på 2 år!!!Noe som jeg ser på som litt vanskelig med meg i kjole og det hele??? :oops: Tar gjerne i mot tips
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #2 Skrevet 8. april 2003 Prøv å få sett på så mange brudebilder som mulig i forkant (hos fotografen, i avisa osv.) for å gjøre deg opp en mening om hva du liker og ikke liker. Ta deg en tur til stedet dere skal ta utebilder og finn deg steder som ser koselig ut. Jeg angrer på at vi ikke tok et bilde bakfra der vi går hånd i hånd bortover en allé! Dessuten ville jeg gjerne hatt et alvorlig nærbilde av meg selv, men jeg smilte for mye den dagen til at det ble noe av det bildet. Spør fotografen hvor mange bilder han tar, ikke bare hvor mange som skal i albumet. Ble litt skuffet når fotografen sa at nå var det ikke flere bilder igjen i kameraet! Skulle ønske han tok flere, slik at vi kunne velge ut hvilke motiv vi ønsket etterpå. Vi endte opp med mange ganske like motiv, ei ikke helt for nøyd med det. Til barna tror jeg at jeg ville hatt med en slags barnepike. Kan din forlover være det, for hun skal vel være med til fotografen? Noen bør nok holde på barna når bare fbrudeparet skal fotograferes. Eller så får dere ta bildene med dem på først, og så henter noen (besteforeldre?) dem og tar dem med til festen eller hjem. Forloveren kan være grei å ha der for å se at smykker henger rett, at leppestiften ikk er på tennene osv. også, selv om en proff fotograf ser slikt. Hilsen Lille meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå