Gå til innhold

Ja, da gikk det galt igjen......

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lurveline_*
Skrevet

Hei!

Ja, da gikk det altså galt igjen :kjefte:

Mista igjen for 5. gang.... Og nå sitter jeg her og blør og blør. Har aldri blødd så mye i mitt liv jeg :nei: Satte en tabl. Cytotec i morges etter påvist nok et blighted ovum. Heldigvis slipper jeg utskrapning (igjen).

Jeg mista 4 ganger før jeg fikk dattera mi. Da vi endelig tok sjanse på å prøve igjen, gikk det galt nok en gang.... Blir så lei!!

Ville egentlig bare høre om det er noen som er i lignende situasjon, slik at vi kan trøste hverandre litt??

Klem fra meg :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare sende en kjempestor trøsteklem... :klem:

Har du forsøkt underforumet "vi som sørger"?

Skrevet

Jeg har nylig mistet, om enn bare en gang, jeg syns du er kjempetøff som holder motet oppe. Har du fått noen utredning av lege på hvorfor det skjer?

Flott at det sist endte i en datter til slutt, da ordner det seg sikkert for dere denne gangen også.

stooor klem til deg iallefall :klem:

Skrevet

Tusen takk for alle :klemmer:

Skal forsøke det forumet du viser til Lillemy :jepp:

Jeg har hatt utredning. Hadde det etter den 3. aborten. Ingenting galt, alt er normalt. Ganske frustrerende! Kanskje hadde det vært bedre om de hadde funnet noe feil eller noe....

Men jeg gir ikke opp enda! Skal bare ha en normal mens nå, deretter blir det :sengekos:

Skrevet

Dette var trist å lese. Vil bare ønske deg lykke til med prøvingen. Godt du ikke mister motet. Håper en baby finner veien til dere veldig snart!!!

Skrevet

:klemmer: Uff da, så trist å lese...

Håper spiren sitter neste gang :klemmer:

Skrevet

Takk for det smilefjes og jente 79 :klemmer:

Samboeren har det egentlig verre enn meg, han er redd for meg han da.... Litt søtt i grunn :love:

Har vel egentlig tatt på meg en maske utad, tror jeg. Skal liksom ikke la dette gå innover meg.... Ingen rundt oss som vet noe om dette. Orker ikke involvere flere enn samboeren. Enda hvertfall.

Får bare høre at det er maks uflaks av legene, akkurat som det er noen trøst :sukk:

OG at det er heeelt normalt! Særlig....

Men, men bedre lykke neste gang :jepp: eller.......

Håper det går mye bedre for dere andre der ute :klemmer:

Skrevet

Skjønner godt at dere ikke sier for mye... Husker vi måtte oppdatere folk på at jeg ikke var gravid likevel... Var liksom ikke like morsom den samtalen...

Får virkelig håpe det går bra med deg neste gang :klemmer:

Skrevet

Føler veldig med deg Lurveline :klemmer:

Jeg var i samme situasjon som deg for mange år siden. 6 ganger gikk det galt :tristbla:

Fikk alltid høre at det var såkalt normalt, og at det bare var å prøve igjen.

Men etter den 6 gangen ble jeg ikke gravid noe mer, så jeg forble barnløs, og nå er jeg rett og slett for gammel.

Det var tøffe år, men selv om man aldri glemmer det, så har jeg det godt nå og kan glede meg med andre som blir gravid og får barn :)

Lykke til med neste gang, og kos deg med datteren din.

:klemmer: fra Ulva

Skrevet

Tusen takk for det Ulva35 :klemmer:

Det gjør virkelig vondt å høre historien din. For som du sier det er noen vonde år når det står på. Godt å høre at du har det bra nå :jepp:

For min del så er det ikke like vondt å miste nå etter at jeg hadde fått et barn. Det var mye verre før. Nå har jeg et barn liksom..... Høres kanskje rart ut, men det er vel min måte å trøste meg selv på :sjenert: Kan jo ikke bukke helt under heller..... Men mister jeg mange flere ganger, da ....... :kjefte:

Tusen takk for varme ord og klemmer alle sammen!! Det har virkelig varmet denne uka :klemmer:

• 4 uker senere...
Skrevet

Ville bare gi deg masse :klemmer: jeg.

Stå på så lykkes det til slutt. Jeg har selv mistet 5 ganger og gir ikke opp!!

Sjønner utrolig godt den situasjonen du er i, skal eller skal ikke....

Masse lykke til. Vi tar vare på hverandre :jepp:

Flere som bare mister og mister her inne da?

Skrevet

Jeg ville bare fortelle min historie til deg trådstarter. Jeg er nå 42 men da jeg var i 20-årene mistet jeg 5 ganger. Ingen kunne si hvorfor men etter mye mas og ståpåvilje fra min side ble jeg omsider sendt til dr. Stray pedersen på Rikshospitalet. Var gjennom en utredning der og alt så ut til å være normalt. Da jeg ble gravid for 6.gang starta jeg med hormonsprøyter de 15 første ukene av svangerskapet + en halv albyl-e hver dag i 8.mnd. I dag har jeg tre supre ungdommer men måtte ha samme behandling i hvert av svangerskapa da.

Dette viser vel at ting kan gå bra også selv om det ser dårlig ut i perioder så til trådstarter vil jeg bare gi en klem og si stå på!

Skrevet

Hei Gjest!

Takk for svar!

Hvilken hormonsprøyter var det du fikk? Var det Pregnyl?

Det har jeg prøvd, med stort hell. Rakk ikke begynne på det sist før jeg mista.... Men legen jeg var til da, sa det ikke var noen dokumentert effekt av disse sprøytene..... Var bare tull, sa han. Det blåser jeg i, jeg skal ha det likevel :jepp:

Skal snart prøve igjen nå :sengekos:

Håper på bedre lykke denne gangen.

Lykke til alle sammen :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...