Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hei alle! Skal ta noen fine bilder av gubben og meg, han skal ha på sort uniform med røde striper på buksesidene. Hvilken farge synes dere ville passe best på mine klær? Jeg har nokså mørkt rødbrunt hår og lys hud. Alle tips mottas med takk, jeg klarer ikke å tenke ut hva som kunne være fint ... Hilsen Berta
Catzy Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Har han Gardens gallauniform? I så fall er vel den røde stripen veldig knall rød i en varm tone? Jeg tenker at noe lyst kan være fint til, enten hvitt, beige eller grått. Hvis du også har noe mørkt, så kan det bli veldig mye mørkt på en gang. Du kan sprite opp litt med farger så du ikke forsvinner helt. Ville unngått rosa og orange, men kanskje mellom- eller mørk grønn kunne vært noe? Det er komplimentærfarge til rødt, og kan fungere fint til håret og huden din. Hvis du har eller får tak i et grønt sjal eller skjerf, så kan du dandere det litt sånn over skuldrene eller rundt halsen, alt ettersom det du synes blir fint. Litt avhengig av antrekk, kan du kanskje vurdere det til belte eller en jakke? Hvis du ikke liker grønt, så kan marineblått sikkert funke, evt. gult, eller noe gyldent eller kobberfarget.
Mafdet Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Gallauniformen er fin. Jeg ser for meg at du bør styre unna pasteller, ihvertfall. Sterke, klare eller lyse farger er fint til.
Gjest Gjest_Berta_* Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk for gode tips, det er Hærens galla, mener den stripen er nokså flaggrød. Grønt var kjempelurt, det liker jeg jo godt (selv om jeg ikke har så mye av det)! Tenkte det ville bli litt "bryllup" med noe veldig lyst ... Så jeg får se hva jeg finner. Så også en utrolig fin grå kjole på Coast ;-) Berta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå