Gå til innhold

Klassefest og koldtbord

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er en gjeng som planlegger 10 års klassefest. Vi har snakket om å ha koldtbord, og har sett at prisen ligger på 179 kr per person for koldtbord. Har ikke sjekket rundt mer, så vet ikke hvordan den prisen er? Dyrt/billig?

Men det jeg lurer på er om folk flest vil synes det er for dyrt å skulle betale f.eks 300 kr hver for mat/leie av lokale for denne festen? Er det slik at folk ikke vil komme pga inngangsprisen, tror dere? Eller kommer folk uansett prisen når det er snakk om reunion?

Håper noen har innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke 300 hadde vært særlig dyrt nei.

Kommer drikke i tillegg? Eller kan man ta med seg alkohol?

Skrevet

Når det gjelder drikke så har vi tenkt å sette ut brus og vann på bordene (skal ha småbord), så kan alkohol medbringes for de som ønsker det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Dette er vel ganske vanlig standard pris vil jeg tro? Jeg kan ikke huske hva vi betalte for festen i fjor, men det var vel ca rundt det beløpet samt at vi kunne ta med drikke.

Vi hadde forøvrig koldtbord med litt sånn tapasretter. Veldig greit.

Skrevet

synes ikke det høres dyrt ut nei, men hvis du er bekymret kan dere jo skrive at alle tar med seg en rett som settes på et koldtbord + den alkoholen de skal drikke så, slipper de unna med leie av lokalet og det er jo ikke så mye.

Skrevet

Jeg synes det hørtes rimelig ut. Var på en klassefest selv, der kom middag + alkohol på nesten 800 pr pers, men de hadde godt oppmøte for det. Folk ble litt misfornøyde når det viste seg at maten ikke var spesielt god, men haddematen vært god hadde de nok vært fornøyd.

Skrevet

Jeg synes prisen høres helt passelig ut.

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg synes også at den prisen er til å leve med. Jeg vet om en gjenforeningsklassefest uten servering av verken mat eller drikke, der deltakerne måtte betale 250 kr. Det var, etter min mening, ganske mye penger for lite annet enn leie av et heller begredelig festlokale.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Vi betalte nærmere 400 kroner (vi arrangerte det hele) og folk hadde med alkohol selv. Var ingen som mukket på prisen da

Skrevet

Jeg va rpå en gjenforeningsfest for et par år siden og mener at jeg betalte rundt 400 kroner. Og syntes ikke det var spesielt dyrt, det koster å leie lokaler og bestille mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...