Gå til innhold

Jeg bare lurer...

Mathias

Anbefalte innlegg

SuperSexySadie :o ååååå neeeeiiiii ikke DET!.... :o Uæææææ... (ikke for det, et stykke ostekake er som regel nok.... )

Men om du ikke er snill så blir jeg GJEST (hø hø hø... *ond syk latter*...) og sender en dverg hjem i posten til deg.... (ingen negative ting om dverger for MIN del!.... ) :wink:

Forøvrig får jeg vel ikke svar på spørsmålet mitt tenker jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Har jeg ett problem med deg skal nok Sexy Sadie gjøre biffen og ikke gjest!!!!!¨

Jeg spiser slike som deg til frokost jeg!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS

:ler: Tenkte jeg skulle sende deg en sur fis i mailen, men holdt på le meg ihjel da jeg så mailadr din, så det ble ikke noe av... :ler:

Den var super,men kanskje ikke den mor sender mail til?

Forøvrig har jeg det meste av Bowie hjemme... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jeg må visst ha gått glipp av mye her de siste ukene - for aldri har jeg sett innlegg hvor Lasse eller noen av de andre "gullguttene" her på Kvinneguiden bli utskjelt. Tvert imot, så synes jeg det blir litt vel mye smisking, jeg ... eller kall det flørting om man vil. Mange ganger har jeg reagert på at innlegg av Lasse eller noen av de andre "yndlingene" blir så til de grader rost opp i skyene ... da har jeg tenkt at "jaja, det må være fordi han er mann og ettersom hva jeg har sett på bilder her, en flott mann" ... :ler: ... den nærmeste sammligningen jeg kommer på er "blondine-babes" i en mannsverden ...

Ikke vondt ment, Lasse ... for jeg har fått med meg at du er temmelig intelligent - selvom jeg er langt fra enig med deg i mange innlegg. Men anonym utskjeller har jeg aldri opptrådd som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takkf or det Hilde! Den er jo helt fair den!..Jeg synes du også argumenterer bra, selv om jeg ikke er ening med deg i saker. :wink:

Når det gjelder den andre hentydningen, så har jeg nettop -så vidt- tittet ut av skapet i en tråd her.... :sjarmor:

Deter bare to som kan tenkes å gjøre dette tror jeg, så jeg har vel egentlig ganske kontroll på hvem som plutselig blir gjestekjeftere... :wink:

Care: Man blir jo preget av et miljø vettu... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Er vel ikke slem du vel Lasse?? Har i allefall aldri sett det i noe innlegg ....(kanskje noe jeg ikke har fått med meg da? :o ).......

Du er helt klart blant de mannlige brukere som er hjertelig velkommen her ... :D Så noen sier annet altså? hmf ...fy dem....dårlig gjort ....og så som gjest da .... :-?

Ikke hør på dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...