Gå til innhold

Jeg bare lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at faste brukere blir "Gjest" når de skal påpeke at SlemmeLasse har gjort noe han ikke burde, og at andre så blir anonyme når de vil påpeke at SlemmeLasse faktisk er SnilleLasse....?

Morer meg litt det der, og forundrer meg litt... :wink: Er noen redd for å få SnilleLasse eller SlemmeLasse på besøk? Eller er "Lasse" så kontrovesiell å ta stilling til at man ikke kan gjøre det uten å tone flagg?

:briller:

Skrevet

Jeg kan godt kalle deg Slemme-Lasse under fullt nick. Men da må du love å sende meg en hat-PM etterpå :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Faste brukere blir også til Gjester når de skal gå løs på meg- vi to er i samme båt vi Lasse :kysse:

Minnie

Skrevet
Jeg kan godt kalle deg Slemme-Lasse under fullt nick. Men da må du love å sende meg en hat-PM etterpå :blunke:

Kan du ikke heller legge ut mailadr din, så kan jeg trakasere deg der, enda mer anonymt...? :wink:

Skrevet
Faste brukere blir også til Gjester når de skal gå løs på meg- vi to er i samme båt vi Lasse :kysse:

Minnie

Thi-hi... :oops: Nå er det like før vi MÅ ta den kinoturen Minnie... :wink:

Men for å være (litt) alvorlig, så trodde jeg du var mer kontrovesiell enn meg... :wink:

Skrevet

Ikke prøv deg, unge mann! (dvs Slemme-Lasse)

Skal du trakassere meg får du pent gjøre det på PM, eller aller helst åpent i forumet :ler:

Forresten lurer jeg på om "unge mann" oppveier for "Slemme-Lasse" slik at jeg i denne meldinger går i 0?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
så trodde jeg du var mer kontrovesiell enn meg... :wink:

Litt så- men hvis du står på litt kan du ta meg igjen.

Minnie

Skrevet

Hva er det som har skjedd nå, da Lasse ?

Jaja,- det du snakker om her, er i allefall feigt og unødvendig, bare så disse vet det :roll:

Idoiotisk å skjule seg bak "gjest" når det er syrlige og ekle kommentarer som gis.... (dog så skjønner jeg det hvis det er noe litt mer intimt man vil spørre om / ta opp og ikke negativ omtale av andre,- DA bør det være greit)

Men, alle gjester er ikke slemme, og det tror jeg ikke Lasse er heller :D

Diva 8)

P.S : Er du sikker på at gjesten(e) er faste brukere som gjemmer seg for å slenge dritt ? Altså, jeg vet at det forekommer så altfor ofte, men det er ikke så enkelt å være så skråsikker, siden vi ikke har bevis for denslags oppførsel, stort sett.

Håper det ordner seg da :)

Skrevet

Å, jeg klarer meg fint jeg Diva, men takk for det. :kysse:

Veit jo forøvrig at jeg kan krangle med deg uten at du plutselig blir anonym... :P hehe Det er jo mer fair og redelig. (Ikke at vi trenger å ha flere heftige diskusjoner da... :wink:

Men grunnen til at jeg skriver dette er at jeg bare stusser litt på det, -det går ikke inn på meg på noen måte. Dessuten er det anonyme som støtter meg også, setter pris på det, men stusser litt der også...

Skrevet

Forresten lurer jeg på om "unge mann" oppveier for "Slemme-Lasse" slik at jeg i denne meldinger går i 0?

Sjarmen din oppveier for mye den :wink:

Skrevet

Skjønner hva du mener....:(

Men vi kan i allefall ha en saftig og heavy krangel / diskusjon i full offentlighet!. Ikke dårlig det :ler:

Neiiidah,- vikke krangle med deg jeg vettu :D

Rock on dude :briller:

Diva :)

Skrevet

Svært personlige og intime ting kan man gjerne ta opp som "gjest". Ellers ikke. ....og ihvertfall ikke når man vil krangle, da er det egentlig veldig givende å være "seg sjøl"...

:sjarmor:

Derfor vil jeg ikke bruke mitt nick når jeg tar opp problemet med at jeg sliter som bare faen med en kløende penis som til de grader har endret farge, og som væsker seg... akkurat DET temaet vil jeg IKKE stå fram som Sandman med...

:hoho:

Skrevet

Derfor vil jeg ikke bruke mitt nick når jeg tar opp problemet med at jeg sliter som bare faen med en kløende penis som til de grader har endret farge, og som væsker seg... akkurat DET temaet vil jeg IKKE stå fram som Sandman med...

:ler: Hehehe DET skjønner vel alle. :ler2:

Skrevet

:ler: Moroklumpene! ;)

Sowwy mac(s)

Finner ingen gjestejordbær her på forumet nei!

*aldri skrevet innelgg uten brukernavn.. bortsett fra de gangene jeg har glemt å logge inn.. men da kommer det vanligvis i tråden etter;) )

Gjest sexysadie
Skrevet

Lasse

din vattpikk!!

der ser du; en fast bruker skjeller deg ut i full offentlighet og risikerer sitt gode navn og rykte.... :kul:

Skrevet

:ler: Hehehe DET skjønner vel alle. :ler2:

..oops... ser det nå.....nå har jeg jammen dummet meg ut...IGJEN.. :oops: :oops:

Skrevet

Har noen kalt Lasse slem?!? :o

Er ikke til å legge skjul på..det finnes endel dumme mennesker :roll:

klem til snille Lassegutt, nemlig! :D

Skrevet

:ler: SS og Madison, dere er to søtinger! :kysse:

Men det var kanskje dumt av meg å skrive dette på PM, da ingen kan skrive anonymt her... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Du skal få trusler via mail om ikke så lenge.....

Må bare finne ut hva jeg skal true deg med først...

Tror ikke du vil bli så skremt om jeg sa jeg skulle tvinge deg til nonstop ostekakespising i 24 timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...