Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få kjæresten til å forstå. At hun kan få seg en type som er mye bedre en meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
Hvordan skal jeg få kjæresten til å forstå. At hun kan få seg en type som er mye bedre en meg.

Du mener det er din oppgave?

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Hvis du ønsker å gjøre det slutt må du si det rett ut.

Skrevet

Kjæresten min kan sikkert også få seg en bedre dame enn meg, men det er meg han vil ha så hvorfor skulle jeg overbevise ham om at han kan finne seg en som er bedre? :klø:

Skrevet

Jeg kjenner meg litt igjen. Kjæresten min kunne også fått en mye finere dame enn meg. I starten av forholdet var jeg sikker på at han kom til å dumpe meg og bli sammen med en annen som var bedre. Jeg sa til han at han fortjente bedre, men han ble skuffet da jeg sa det. Nå har vi vært sammen i snart 6 år. Så kanskje han faktisk mener at jeg er den beste for han? Du må inse at du er den hun er forelsket i. Du er den hun trives best sammen med. Du er den hun føler hun kan være seg selv sammen med. Du er den hun tenner på.....

Gjest StockDama
Skrevet

åherregud......unnskyld, men det blir bare for teit.

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet
ja hun forstår det jo ikke selv.

Hva har du da å gjøre i det forholdet. Du burde jo bare pakke kofferten og reise. Hva skal hun med deg når du ikke forstår det selv engang.

Kanskje du burde finne deg en jente som er enig med deg i at hun kan få bedre.

Skrevet
og reise. Hva skal hun med deg når du ikke forstår det selv engang.

helt enig hva skal hun med meg. Det er det jeg prøver å forklare henne at hun ikke trenger meg og at hun kan gjøre det så mye bedre.

-------------------------------------------------------

Du burde jo bare pakke kofferten og reise

--------------------------------------------------------

Vi bor ikke sammen så det er det liten vits i å gjøre

Gjest Heloise
Skrevet

Hvis hun vil ha deg er det desverre lite du kan gjøre :) Spør typen min (blir kanskje litt vanskelig..) han vet alt om det problemet her.

Gjest Undrende gjest
Skrevet

Hvorfor vil du at kjæresten din skal forstå at hun kan få bedre enn deg? Er det en "fin" måte å dumpe henne på...?

Skrevet

jeg skal dumpe henne ved alteret. Kanskje hun forstår da

Skrevet
jeg skal dumpe henne ved alteret. Kanskje hun forstår da

Var det ikke du som aldri skulle komme hit mer?

Skrevet

Hvorfor skal du gi henne kjærlighetssorg, og la henne lide pga din manglende selvtillit?

Jeg tror nesten alle har hatt den følelsen en eller annen gang når man har følt seg som en dritt, at den man elsker kunne gjort det så mye bedre. Men den andre mener at du er den beste h*n kan få.

Jeg tror du skal stole på dama di og la være å gnage mer om denne saken, det kan bli enden på forholdet deres. Men om du ikke vil ha henne må du bare fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...