Gjest Gjest-mann Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 For meg som mann er det fantastisk å se at damene nå igjen skal bruke brede stramme belter. Og at de skal sitte i midjen. Kvinnens midje er noe av det som fasinerer meg mest. Jeg kan ikke ta øynene fra en kvinne som markerer midjen. Fantastisk feminint.
Aurela Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 oki, jeg ser ikke den fantastiske feminine delen, men syntes det er pent.. Faktisk er jeg på jakt etter et slikt belte bra du syntes det er fint da
snooops Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Tror det er jeg som er merkelig, men sånne belter er det styggeste jeg ser.
Gjest Mannen som elsker jenter med sto Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg er helt enig. Jenter som markerer midjen med et stort belte ser fine og attraktive. Ikke det at de som ikke liker sånt ikke er mindre attraktive, men jenter ser utrolige finere. Flaks for meg at dama bruker slikt.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Mannen min synes det ser ut som man går med isjas-belte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå