Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Ser at det har åpnet et lekeland like utenfor Ålesund, noen som har vært der som kan fortelle litt om hvordan det er? Finner ingen bilder på hjemmesiden deres, Barnas Lekeland.. Bare lurer på om det er verdt turen
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg hadde med meg 3 barn dit dagen etter at de åpnet. Barna er 4,8 og 9 år gamle. I løpet av de 3 timene vi var der så vi knapt barna, borsett fra at vi fikk kneppet tak i dem for å få i dem drikke et par ganger Selve lekelandet beatår i hovedsak av et kjempestort klatrestativ, med forskjellige sklier og "utfordringer". I andre etasje er det temarom som brukes i forbindelse med bursdagsfeiringer og MASSE lego! Alle 3 hadde det kjempe gøy, og samme hørte jeg fra andre jeg kjenner som har vært der. God mat i kafeteriaen til ok priser. Mine barn syntes 3 timer var for kort stund (men vi måtte dra) og maser stadig om å dra til lekeland. Absolutt verdt turen!
Gjest Gjest_Ghost_* Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Oj! Har dem sånt der!!! Jammen så bra da!! Dit må vi også ta turen en gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå