Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Dumme dumme dumme dumme eksamen! JEg har enda ikke kommet opp med en problemstilling, så jeg skriver jo ikke noe fornuftig. Og jeg kjenner jeg er veeeeldig stressa. For det er ikke lenge igjen, og jeg skal skrive 14 sider :sjokk:

så enda en eksamen på 6 sider :sukk:

hvor blir tia av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det var den eksamen rett til HEEEEE....*piiiiiip* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ *sinna på alt*

Jeg har 6 av 14 (eventuelt 12) sider. Grrrrrrrr.....hvor blir tia av. Og det er så vanskelig og jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive, og jeg er lei, og jeg orker ikke. Og har vondt i kroppen av å sitte på vondt stol i hele dag og jeg er sulten og det kommer til å bli en lang natt, så må jeg tidlig opp med lilleman, og så må jeg trøtt og jævlig kjøre langt for å levere den jæ...*piiip* eksamen som jeg sikkert ikke består i det hele tatt. OG og og suuuutre :cry3::kjefte::sukk::spy::(:rope::sinnatagg::sinna: :klø: :riste::tristbla::murvegg::haar::kjempesinna::angry::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den eksamen rett til HEEEEE....*piiiiiip* ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ *sinna på alt*

Jeg har 6 av 14 (eventuelt 12) sider. Grrrrrrrr.....hvor blir tia av. Og det er så vanskelig og jeg vet ikke hva mer jeg skal skrive, og jeg er lei, og jeg orker ikke. Og har vondt i kroppen av å sitte på vondt stol i hele dag og jeg er sulten og det kommer til å bli en lang natt, så må jeg tidlig opp med lilleman, og så må jeg trøtt og jævlig kjøre langt for å levere den jæ...*piiip* eksamen som jeg sikkert ikke består i det hele tatt. OG og og suuuutre :cry3::kjefte::sukk::spy::(:rope::sinnatagg::sinna: :klø: :riste::tristbla::murvegg::haar::kjempesinna::angry::grine:

Vet ikke hva jeg skal si, men her har du en klem i allefall :klem:

Sikkert ikke så lett, men prøv å se lyst på det! Tenk på hva du får igjen om du klarer å gjennomføre og gjøre det såpass bra at du får et OK resultat :)

Så får du vel tid til å slappe av etterpå og kan ha god samvittighet pga du klarte å komme deg gjennom det.

MÅ vel ikke være ekstremt perfekt, bare du er sånn passelig fornøyd selv..?

Ikke at jeg har så mye peil, men kanskje jeg har hjulpet deg pittelitt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke være så bra nei. Bare jeg består er jeg fornøyd, om jeg får bedre karakter enn e så er det bare bonus. Men jeg klarer ikke å tenke mer. Klarer ikke skrive en fornuftig setning på drøftingsdelen, og jeg skal ha minst 3 sider. Uff.....

Nei, eksamen og pollentid passer ikke sammen. Jeg har sovet kjempedårlig i natt, både fordi jeg har grua meg til i dag, og fordi jeg føler jeg ikke får puste. Og ikke har jeg noe å ta for det heller :( Så var det opp kvart på 6 i dag da. Lillemann våkner når pappamannen drar på jobb. Og sove igjen skal vi ikke nei. :sukk:

Innledning på jeg skrive og. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da ser det ut som om at krøllet som ble med oppmelding til eksamen ikke kommer til å bli sett på før etter eksamen har vært så da er vel jeg ferdig for i år jeg da! Så da er jeg ferdig for i år, så får jeg heller håpe at jeg kan ta de to neste eksamene ganske så kjapt til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gubben glemte å legge fra seg kortholderen min så nå kan jeg ikke dra noen steder :( *sukk*

jeg som hadde en masse å gjøre i dag *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Aktivitet i dagboka di jo :)

Jaja, nå har du fått svar i alle fall. Og kan puste litt roligere nå på forsommeren, selv om det sikkert hadde vært greit å kunne ha blitt mer ferdig nå. En velfortjent pause er kanskje ikke så dumt? Må ikke slite deg helt ut vennen. :klem:

Hilse lillegutt fra meg, og si at jeg savner dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Ja....da var bursdagen feiret. Det var litt merkelig. Et helt år. Er helt fantastisk. Og den tiden her er jo bare så utrolig, han utforsker og gjør noe nytt hele tiden nesten. Er en så utrolig blid gutt, gråter veldig veldig sjeldent. Og det er så deilig.

Nå holder han på med lekene han fikk i går. Og det er litt deilig for meg siden jeg er litt trøtt i dag.

Det har vært et fantastisk år. Og jeg gleder meg til flere fantastiske år.

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han er fornøyd med lekene han fikk da, og det hjelper vel alltid når mamman er litt sliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han er fornøyd med lekene han fikk da, og det hjelper vel alltid når mamman er litt sliten :)

Han er kjempefornøyd :D

Veldig deilig at han klarer å sitte litt lengre i ro da :)

Så blir han bare vakrere og vakrere for hver dag som går :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Ååååå! I dag skal jeg på jobb og jeg gruer meg sånn. Jeg har bare lyst til å sette meg ned å gråte altså.

Jeg har ikke fått noe svar i forhold til lønn og ansinitet fra arbeidsgiver, så i dag har jeg prøvd å ringe rundt selv for å finne ut hva tariffen ligger på sånn ca, men ikke blitt helt klok der da handel og kontor ikke kan hjelpe meg fordi jeg er bare medlem i utdanningsforbundet.

Meeen, det jeg fikk vite er at butikkjobb og den jobben jeg har nå går over hverandre i ansinitet, så jeg SKAL ha høyere lønn. Men får jo ikke snakka med sjefen :sukk:

Og hans "sjef" kunne ikke hjelpe meg fordi dem er der for sine ansatte og jeg er ikke ansatt av dem.

Vet ikke hvor mye mer jeg orker, og jeg vet ikke om jeg kan se meg etter ny jobb for jeg er nå ansatt hos adecco så kan når som helst få jobb derfra.

Blø...rot rot rot.

Måtte bare skrive det ned.

Så skal jeg jobbe i helga og :( Buhu...vil ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vennen! :klem: Skal ikke være sånn at man gruer seg til å gå på jobb. Håper du finner deg noe annet snart. Og angående det å søke jobber mens man venter på oppdrag fra vikarbyrå så er ikke det noe problem vanligvis. De har jo gjerne forståelse for at de alle fleste heller vil ha noe fast enn vikariater, og de fleste vil jo også i jobb så fort som mulig. Jeg har også vært aktiv hos flere vikarbyråer samtidig jeg, eneste de ba meg om var å si i fra til dem om jeg fikk vikariater eller jobb mer enn et par dager gjennom andre.

Men.... hvis du ikke er i jobb for tida, så trur jeg at jeg og snuppelupp kanskje tar oss en tur opp til dere en formiddag til uka altså. Er jo en evighet siden jeg har sett godgutten din jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, komme på besøk :D Det hørtes kodelig ut :D

Må bare vente til tirsdag så jeg får tid til å rydde, hihi. ser ikke ut her. Prøver å rydde ut av boder og alt vi nå, men det blir jo mer rot jo ;)

Og i helga jobber jeg så blir ikke noe rydding før mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...