Cuba Skrevet 2. februar 2009 #1341 Del Skrevet 2. februar 2009 Oj, så spennende da, Amalie! Morsomt å få en sånn beskjed, betyr jo at de er ekstra fornøyd med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 3. februar 2009 #1342 Del Skrevet 3. februar 2009 Spennende med jobbsøking da! Må jo bety at de vil ha deg når du får slike beskjeder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. februar 2009 #1343 Del Skrevet 3. februar 2009 Så spennende da, men både jobbsøking og etterhvert bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. februar 2009 #1344 Del Skrevet 7. februar 2009 Så spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. februar 2009 #1345 Del Skrevet 7. februar 2009 for gode jobbmuligheter! Høres veldig lovende ut, ja Tegnspråk er jo veldig kjekt å kunne i mange sammenhenger sikkert, og så er det spennende Falt for kjole #4 jeg, lekker! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 7. februar 2009 #1346 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg syns også kjol nr 4 var nyydelig!!! Blir spendene å følge med framover mens du planlegger bryllup da!! Det er en koselig tid =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1347 Del Skrevet 9. februar 2009 Oj, så spennende da, Amalie! Morsomt å få en sånn beskjed, betyr jo at de er ekstra fornøyd med deg Kjempemorsomt Spennende med jobbsøking da! Må jo bety at de vil ha deg når du får slike beskjeder Alle liker meg Så spennende da, men både jobbsøking og etterhvert bryllup Jaaaaa......en masse spennende i vente her Så spennende da jaaaaaaaaa for gode jobbmuligheter! Høres veldig lovende ut, ja Tegnspråk er jo veldig kjekt å kunne i mange sammenhenger sikkert, og så er det spennende Falt for kjole #4 jeg, lekker! :rødme: Får tenke på det med tegnspråk etterhvert tror jeg. For jeg ikke råd nå hvertfall. Syns og den kjolen var veldig fin. Men vet ikke om den hadde passet på meg da Jeg syns også kjol nr 4 var nyydelig!!! Blir spendene å følge med framover mens du planlegger bryllup da!! Det er en koselig tid =) Enn så lenge så er det bare jeg som planlegger Det vil si at jeg ser på kjole og thats it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. februar 2009 #1348 Del Skrevet 9. februar 2009 Enn så lenge så er det bare jeg som planlegger Pøh! Har du glemt meg? Jeg planlegger som bare det jeg... hihi Litt lite konkret kanskje, men alikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #1349 Del Skrevet 10. februar 2009 Pøh! Har du glemt meg? Jeg planlegger som bare det jeg... hihi Litt lite konkret kanskje, men alikevel... nå tenkte jeg vel på hvem som planla av de som skal gifte seg Men du er med på planlegging ja Funnet ut noe mer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. februar 2009 #1350 Del Skrevet 14. februar 2009 Min lille gutt ble født 10.06.09 Hvordan fikk du til det??? Hehehe, jeg måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. februar 2009 #1351 Del Skrevet 14. februar 2009 Min lille gutt ble født 10.06.09 Hvordan fikk du til det??? Hehehe, jeg måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #1352 Del Skrevet 15. februar 2009 Min lille gutt ble født 10.06.09 Hvordan fikk du til det??? Hehehe, jeg måtte bare Jeg lever i år 2011 jeg nå se. Så gutten min er stor han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1353 Del Skrevet 16. februar 2009 øh....åssen nr var jeg kommet til nå? kjole 5 kjole 6 eller så kunne jeg tenkt meg en sånn her kjole 7 men sånn stooort tyllskjørt under og stooor 50tallshatt....det hadde vært stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. februar 2009 #1354 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg likte best kjole nr. 5 Når er det dere skal gifte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1355 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg likte best kjole nr. 5 Når er det dere skal gifte dere? øh...ja vi håper på i 2010....så enda er det bare drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. februar 2009 #1356 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg lever i år 2011 jeg nå se. Så gutten min er stor han Åja, da skjønner jeg Hehe Endret 16. februar 2009 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. februar 2009 #1357 Del Skrevet 16. februar 2009 Synes forresten kjole 5 var kjempeflott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #1358 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, nå er det fler som har nevnt kjole nr 5. Jeg og syns den var nyyyydelig. Men problemet er jo at jeg vet ikke om den ville kledd meg Dessuten var frakta innmari dyr i forhold til kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. februar 2009 #1359 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, nå er det fler som har nevnt kjole nr 5. Jeg og syns den var nyyyydelig. Men problemet er jo at jeg vet ikke om den ville kledd meg Dessuten var frakta innmari dyr i forhold til kjolen Syns også den var kjempefin og tror den ville kledd deg Ellers syns jeg kjole 6 var fin også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. februar 2009 #1360 Del Skrevet 17. februar 2009 Ja, nå er det fler som har nevnt kjole nr 5. Jeg og syns den var nyyyydelig. Men problemet er jo at jeg vet ikke om den ville kledd meg Dessuten var frakta innmari dyr i forhold til kjolen Hva med å få den sydd hos JKdress da? Da blir den så billig at du kan se om den passer Og 2010 er ikke lenge til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå