Amalie_85 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1181 Del Skrevet 8. juli 2008 Håper det ordner seg med pengene, Amalie. Rimelig teit at arbeidsplassen din ikke klarte å sende inn de siste papirene før etter at du hadde født da. Det burde de vel helst ha gjort når du gikk ut i permisjon eller? Jooo...dumme arbeidsplass De tenkte kanskje de hadde tid siden terminen var så lenge etter :duskedame: Lillemann er 4 uker allerede :duskedame: JAaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. juli 2008 #1182 Del Skrevet 9. juli 2008 Så fint at det ordnet seg med nav da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1183 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg vet det er ei her inne på kvinneguiden som har litt peiling på bæring i sjal, men hva for noe brukernavn ho hadde husker jeg jo selvfølgelig ikke :klø: har prøvd med på å lage en mei tai av noe reststoff vi hadde her hjemme, og den ble ikke så værst....men noen småforandringer trenger den nok før jeg lager en "ekte". Og lille bolla mi sovna nå når han lå der så den kunne nok ikke vært så ille å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. juli 2008 #1184 Del Skrevet 9. juli 2008 Tror hun heter "Grooo" eller noe sånt. Husker jeg har sett henne endel rundt på graviditetsforumet Ellers har du jo forumet Tett inntil hvor det er mye info om bæring. Følger med her, selv om jeg ikke alltid legger igjen spor. Men er så hyggelig å høre om dere -virker som dere virkelig koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. juli 2008 #1185 Del Skrevet 9. juli 2008 Tenkte på Grooo jeg også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1186 Del Skrevet 9. juli 2008 Aaaaa....det er det ho heter ja Prøvde meg på siden til tettinntil mange ganger men fikk ikke registrert meg. Men får prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 #1187 Del Skrevet 9. juli 2008 Teite teite jobb og Nav! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig jeg! Spennende med bæring Håper du finner ut av det nå da. Jeg har planer om å bære i sjal, har prøvd noen ganger men tror jeg trenger litt veiledning... for at Bolla () er 4 uker allerede! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 10. juli 2008 #1188 Del Skrevet 10. juli 2008 Gratulerer med deres lille sjarmtroll! Det er så irriterende når man ikke får pengene man har krav på, men det blir jo bra når man først får dem da... Klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. juli 2008 #1189 Del Skrevet 10. juli 2008 grooo ar god peil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #1190 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror det blir en lang uke. Svigers er på besøk. De er veldig snille og hyggelige altså. Meeeen, det er alltid ett men. Jeg liker ikke måten svigermor holder bolla mi på virker som ho ikke følger helt med eller om ho ikke syns det gjør noe at hode slenger litt hit og dit. (litt vanskelig å forklare, men ho slenger ikke rundt på han altså ) Og ho sier hver gang jeg plukker han opp når han gråter at jeg bare skal la han ligge for han har godt av å gråte litt. Og jeg sier hver gang at jeg ikke har tro på noe gråtekur og at han er for liten til å forstå venting. Så jeg plukker han nå opp jeg! Men jeg kjenner jo at jeg irriterer meg over det!!!!! blir bedre når han blir større og sier ifra selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 13. juli 2008 #1191 Del Skrevet 13. juli 2008 Gjør det som føles riktig for deg. Jeg har hatt noen diskusjoner med både min mor og samboer sin mor om gråt og gråtekurer. Og si klart ifra hvis du mener hun ikke holder ham forsvarlig. Ditt barn, dine regler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. juli 2008 #1192 Del Skrevet 13. juli 2008 Enig med May Helen jeg Gjør det som føles riktig for dere! Jeg mener å ha lest i en av babybøkene våre at de første månedene skal man løfte opp babyen når den gråter, det er ikke før senere at han lærer at han kan gråte for å få oppmerksomhet- når han gråter nå så gråter han fordi han trenger noe, og det er ikke bra å la han vente. Vet ikke om det stemmer, men det stod iallfall det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juli 2008 #1193 Del Skrevet 13. juli 2008 Du gjør det som føles rett Hvis hun sier noe mer så si fra til din kjære om at han må motsi henne Bedre når mennene gjør det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #1194 Del Skrevet 13. juli 2008 Gjør det som føles riktig for deg. Jeg har hatt noen diskusjoner med både min mor og samboer sin mor om gråt og gråtekurer. Og si klart ifra hvis du mener hun ikke holder ham forsvarlig. Ditt barn, dine regler. Ho sier jo ikke noe mer når jeg har sagt mitt, men nevner det jo igjen med neste gråt Så det er heldigvis ikke krangling om det. Bare unødvendig nevning. Han reagerer ikke på hvordan hun holder ham så tror nok ikke det er så ille, er vel mer jeg som er redd han plutselig skal rykke til og falle litt fort over eller noe. For jeg tror nok ikke han har det vondt Enig med May Helen jeg Gjør det som føles riktig for dere! Jeg mener å ha lest i en av babybøkene våre at de første månedene skal man løfte opp babyen når den gråter, det er ikke før senere at han lærer at han kan gråte for å få oppmerksomhet- når han gråter nå så gråter han fordi han trenger noe, og det er ikke bra å la han vente. Vet ikke om det stemmer, men det stod iallfall det. Jeg og har lest det at man ikke skal la dem ligge å gråte fordi dem gråter fordi dem trenger noe, omså bare nærhet. Så jeg plukker han opp jeg Du gjør det som føles rett Hvis hun sier noe mer så si fra til din kjære om at han må motsi henne Bedre når mennene gjør det selv Jeg får gjøre det Jeg er heldigvis ikke redd for å motsi svigermor Nei, jeg får vel si ifra at neste gang om ho sier noe at det ikke er noe å nevne, for det er mitt barn og JEG BESTEMMER!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juli 2008 #1195 Del Skrevet 13. juli 2008 Nei, jeg får vel si ifra at neste gang om ho sier noe at det ikke er noe å nevne, for det er mitt barn og JEG BESTEMMER!!!!!!! Akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 13. juli 2008 #1196 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper du overlever svigermorbesøket ditt Bare å si ifra om det er noe som plager deg. For du har helt rett i at det er ditt barn så du bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. juli 2008 #1197 Del Skrevet 14. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #1198 Del Skrevet 17. juli 2008 I dag smilte han til meg Var å henta han inne i senga, så smilte han ett fint lite smil, men så gikk vi for å skifte bleie og da lå han å glisa og kom med en liten gla lyd. Såååå vakker :rødme: I går dro svigers og. Litt deilig selv om det har for det meste bare vært koselig å ha dem her. Men jeg merker jeg er sliten på en annen måte for tiden. Men vi koser nå oss som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. juli 2008 #1199 Del Skrevet 17. juli 2008 Så herlig da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 17. juli 2008 #1200 Del Skrevet 17. juli 2008 Ååå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå