Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har dere bestemt hva han skal hete?

Jeps :) Ble vel bestemt ett par dager etter ul det ;)

det må jo nesten bli Leif det

:ler:

Gratulerer så masse med den lille gutten deres.

Blir nok ikke det :ler:

Takk for gratulasjon :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med utført prosjekt Leif :roser:

Jeg er litt treig siden jeg ikke har vært så mye på KG den siste tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med utført prosjekt Leif :roser:

Jeg er litt treig siden jeg ikke har vært så mye på KG den siste tiden :)

Takk :klem:

Kan tenke meg at du er kanskje litt opptatt for tiden med din egen familie og ;)

Nå har lille bolla vært våken i snart 4 timer :hakeslepp: åssen er det mulig? Og har han ikke tenkt å sove snart? for da skal jeg hoppe i seng og, er kjempe trøtt jeg! Snooooork

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå!!!!

For en nyydelig liten gutt du har fått!!!! :rødme:

Takk :)

I dag er første dag alene for meg og bolla. Pappa måtte tilbake på jobb i dag, så i går før vi la oss sa jeg til bolla at han måtte være flink å sove og ikke bråke. Han har vært superflink i natt :fnise: så det hjalp vist. Så håper bare at far føler at han har fått sovet. Jeg har hvertfall fått sovet ut. Men jeg sov jo og til rett før 11 da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink liten gutt som hører på mammaen sin når det gjelder soveregler :fnise:

Ha en fin dag alene da :-D

Blir nok spennende med alenetid med lillebabyen :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink liten gutt som hører på mammaen sin når det gjelder soveregler :fnise:

Ha en fin dag alene da :-D

Blir nok spennende med alenetid med lillebabyen :Nikke:

:klem:

Kjempe flink :fnise:

Ble ikke helt alene i dag da. Bestemor kom så trilla vi tur sammen. Det var kos. Og lille bolla så ut til å like trilleturer kjempegodt :) Så jeg må vel ut å trille i morra og, kanskje til og med en tur i ettermiddag hvis vi orker. Kan jo hende at pappa er kjempetrøtt og trenger å slappe litt av. Så vi får se :) Nå skal jeg hvertfall gå i gang med å lage middag til oss, for lille bolla har akkurat sovna så det passa veldig bra. Selv om jeg heller kunne tenkt meg å lagt med ned ved siden av han på sofaen å sove og bare være i nærheten av han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh :) Høres bare helt herlig ut dette her Amalie :)

Det er herlig :)

Føler meg som den perfekte familien som man ser på tv :fnise:

Tror bolla har funnet ut at smokk er ganske så genialt. Vi putta han i vogna for å få malt noe greier ute, men det var jo ikke noe gøy å ligge der, helt til han fikk smokk, da begynte han bare å sutre når han mista den, og til slutt sovna han da. Så i dag fikk han vært masse ute. Så håper han sover godt i natt og, selv om han sov mens han var ute da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PSSSST!!!

:rope: FEST HOS LEKEHUSMOR!!

Nåååå....fillern :gråte: så ikke det før nå. jaja, sånn er det å være mor ;)

Smokk kan være en veldig genial ting om de vil ta den! :tommelopp:

Ja, når han vil ta den :sukk: i går kveld ville han ikke ha den i det hele tatt, så tok lang tid før jeg fikk sove fordi han ville jo bare bli holdt. så ble mye soving i vår seng i natt fordi jeg fikk så vondt i ryggen av å sitte med han hele tiden. Lurer på om han kanskje hadde litt vondt i magen eller noe siden han virka så sår for å ligge alene. Så nå er vi trøtte begge to (sikkert min kjære og) så vurderer å legge meg ned litt på sofaen å hvile øynene litt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, i dag hadde jeg vondt i hode når jeg våkna! Så var ganske slitsomt i natt når det var en som ville ha oppmerksomhet hele tiden. Men heldigvis er det jo helg så da sto min kjære opp i 9 tia og tok med seg lille bolla og kom ned med han når det var mattid. Jeg var jo så sliten og trøtt at det var helt forderdelig, så storemann, lillemann og minstemann gikk ut for å fikse på bil, og da var storemann inne å lukka vinduet :roll:

blir jo ikke bra da jo :sukk:

men bedre nå hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har lille bolla sovet i sin egen seng heeeele natta :hoppe: bare vært våken for å spise. Flinke flinke gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å å flink han har vært :) Og da får jo du sovet bedre også, slik at lillemann en fornøyd og våken mamma om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...