Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Hmmm.....det skal jeg huske på :klem:

Føles alt bedre. Men litt matt. :)

Huff ja, man er alltid litt matt etter slike drømmer... de er jo så virkelige... :sukk: Men det går bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det var jo ikke noen koselig drøm nei. Men har hørt at gravide drømmer veldig mye rart... Og tror ikke det er uvanlig å drømme at babyen dør... Men du skal se at om ikke så lenge så har du en sprell levende baby å ta deg av :)

Kanskje du kan sende kjæresten din en sms og fortelle om drømmen din, og si at du gjerne trenger en ekstra god klem når han kommer tilbake?

:klemmer:

Jeg har drømt kjempe masse rart i det siste. Er egentlig litt festlig :fnise:

Men denne drømmen var ikke så gøy :tristbla:

Kanskje jeg skal gjøre det.....venter litt da....så han får kommet seg frem dit han skal hvertfall :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blablablæ...hmmm.....laalalalaaa.....

Trudeludelei.....

JEG KJEDER MEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Du er ikke den eneste ;) Hva skulle vi gjort uten KG om vi kjedet oss? :ler: Du får dra frem en bok eller litt musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese noe akkurat nå. Musikken står på.

:sukk: jeg vil ut å finne på noe!!!!!!

Men har ingen ting å gjøre. Er kjedelig å være hjemme alene. Vil ha storemannen min!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg litt jeg også.. dødt på kg i dag også. Lurer på å hvile litt på sofaen egentlig.. vart så varmt på soverommet at det ikke ble så god søvn på slutten av natta.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var kjempe varmt hos oss og i natt, men i morrest henta storemann vifta som sto hos lillemann (der var det bastu i går kveld) og det var såååå deilig :) Så den blir nok stående på i natt og :)

Nå har jeg spilt litt på nett :fnise:

Orker ikke gå ut heller. Ikke orker jeg å rydde :(

Søndag er en kjedelig dag altså :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte faktisk at jeg fikk ryddet litt her hos meg istedet for å havne horisontalt på sofaen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte faktisk at jeg fikk ryddet litt her hos meg istedet for å havne horisontalt på sofaen :fnise:

Du kan ikke ta en sving innom her og da :fnise:

Er en masse å ta tak i :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ta en sving innom her og da :fnise:

Er en masse å ta tak i :gjeiper:

:ler: har nok å ta tak i her også dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: har nok å ta tak i her også dessverre.

Fikk faktisk rydda litt like vel ;)

Ikke der det vises da. Men jeg kjenner det :gjeiper:

Har to boder som er bare fylt opp rett innenfor dørene, så jeg har nå fått rydda glassflasker og div. Så nå er det litt bedre der inne! Var å kasta papp og noen gamle klær som lå i en pose. Så da er det plass til nytt skrammel. Får se om jeg kanskje ikke får rydda litt på stua i morra mens storemann er på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått vaska 3 av bilene hvertfall :)

Bare utenpå (og vinduene inni) men det ble da litt bedre enn det var :)

Så jo skikkelig skitten ut, men nå kan vi kjøre uten å føle at vi ser superlate ut :fnise:

Så nå fortjener vi å sitte ned å se Dr. Who med ett glass kaldt juice (eller brus kanskje)

Tenk om vi hadde vært like flink her inne og nå, frister lissom ikke så mye det :gjeiper:

Åja, i ste snakka vi med noen folk, og da sier ho ene "åååå baby. Magen har sunket så det kan ikke være så lenge igjen!" :hoppe: håper ho har rett. Jeg kan bare ikke se at magen har sunket :fnise: Syns den har vært sånn hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg veldig for deg.

Når er det du hadde termin?

Du har ikke noe tippeliste ser jeg.

Er du ferdig med eksamener?

JEg syns dere har vært flinke hvis dere fikk vaske 3 biler. Det fortjener en film og jus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nærmer det seg veldig for deg.

Når er det du hadde termin?

Du har ikke noe tippeliste ser jeg.

Er du ferdig med eksamener?

JEg syns dere har vært flinke hvis dere fikk vaske 3 biler. Det fortjener en film og jus.

Ja, 19 dager igjen er ikke så værst å tenke på :)

Tippeliste

marihan - 11. juni

Reka - 21. juni

Småkjekset - 21. juni

Cuba - 22. juni

Pysepus - 23. juni

Kvist - 27. juni

lolita90 - 28. juni

MellonCollie - 30. juni

Loevinna - 5. juli

Bare jeg som ikke har laget noe eget sted for lista. Så jeg har bare notert den ned innimellom. Terminen er 27. juni.

Alle eksamner er ferdig for dette semesteret. Dessverre gått litt dårlig, men men. Ser ikke på det som ett nederlag men en erfaring ;) Så vi prøver igjen til neste år.

Har fått en B i år da og det er jeg veeeeldig fornøyd med ;)

I morra får jeg vite hva jeg får i forming :hakeslepp:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 25. juni jeg. Synes du kan vente til jeg er kommer hjem fra ferie, så jeg "får det med meg" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg tipper 25. juni jeg. Synes du kan vente til jeg er kommer hjem fra ferie, så jeg "får det med meg" ;)

Hehe søstra mi ønsker at jeg skal få før så ho får det med seg før ho drar på ferie :fnise: Så vi får se ;)

Tippeliste

marihan - 11. juni

Reka - 21. juni

Småkjekset - 21. juni

Cuba - 22. juni

Pysepus - 23. juni

Lady Lovelace - 25. juni

Kvist - 27. juni

lolita90 - 28. juni

MellonCollie - 30. juni

Loevinna - 5. juli

Gleder meg til i morra!

Jeg og :hoppe:

I natt så drømte jeg at jeg begynte å føde. Men vi hadde gooood tid så vi rydda hus, og kjørte minstemann til min mamma og dro å shoppa noen småting vi ikke hadde o.s.v. Men når jeg kom til sykehuset så våkna jeg :sukk:

Lite håp kanskje at det skal skje noe snart. For i går når jeg sto å pussa tenner fikk jeg skikkelig vondt nederst i magen, orka ikke stå, så jeg satt på doen å pussa ferdig. Da gikk det greit, men når jeg røyste meg gjorde det skikkelig vondt igjen. Skulle dusje en rask dusj og egentlig, men ble til at jeg ble liggende i badekaret en stund. Var litt deilig det. Trodde det hadde gitt seg, men når jeg røyste meg så var det like ille :fnise:

Men gikk nå bare å la meg...og i dag er det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med vondt da, men hvis det betyr modning så er det jo bra... bare ikke ha vondt i morra :)

Ang. tid og sted. Vet ikke, men jeg jobber til 16.00 så jeg kan i alle fall ikke før det. Kan ikke du avtale noe med Minnie da, så kommer jeg diltende etter jobb, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vondter i morra ;)

Etter kl 16 en gang da. Kan ringe Minni jeg å høre så si ifra til deg etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange dagene igjen :) Og håper det er modning på gang, og at det er derfor du har plager.

Har du fått vite hvordan det gikk på forming eksamenen din enda? :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...