Gå til innhold

Prosjektet leif er født

Amalie_85

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så kjekt med sykehusomvisning, og at det så så bra ut! :tommelsmil:

Veldig bra at det så og si alltid var plass til at far får overnatte, jeg nekter iallfall å være alene på sykehuset :regler:

Jeg og vil nekte han å være noen andre steder enn sammen med meg :fnise: Da får han eventuelt sove i en stol :ler:

Spennende da med omvisning på sykehuset! :hoppe: Veldig bra at far mest sannsynlig får sove der sammen med dere :-D Virker så trygt når man får ha sin kjære sammen med seg :love:

Håpe du får rydde da før den lille kommer :) Du vet, det skjer ikke før 23. juni :tunge1:

:klemmer:

Den 23.....hmmm ja...ok jeg kan strekke meg så langt :fnise:

:klem:

Hei reke-peke :klem:

Endret av Amalie_85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var så varmt at jeg ikke fikk sove lengre i dag! Puuuh...er kjempe varmt. Ekkelt varmt. Men deilig når jeg kom ut :) Nydelig solskinn. I dag tror jeg nesten vi må dra å bade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg!!! Og så ser jeg at du har bare 18 dager igjen til termin!!! :hoppe: så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil nekte han å være noen andre steder enn sammen med meg :fnise: Da får han eventuelt sove i en stol :ler:

:fnise: Godt det ikke bare er meg! ;) Litt får han ofre for at jeg har båret babyen hans i snart ni måneder :tunge1:

Er ikke så lett å sove i denne varmen nei :riste: Bading hørtes ut som en god plan! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er sladrisen din forresten?! For du har vel det? Vi må jo få vite når ting skjer og slikt!! :hoppe:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt være sladrisen din om du ikke har noen altså.. :sjenert:

Håper du koset deg masse på badedagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin badedag! :sol:

Takk takk :)

Håper du får en fin helg!!! Og så ser jeg at du har bare 18 dager igjen til termin!!! :hoppe: så spennende!

er egentlig 20 dager fordi når man går gravid i norge så går man 2 dager lengre enn i usa :hoho:

:fnise: Godt det ikke bare er meg! ;) Litt får han ofre for at jeg har båret babyen hans i snart ni måneder :tunge1:

Er ikke så lett å sove i denne varmen nei :riste: Bading hørtes ut som en god plan! :tommelsmil:

Sant nok, de får bare ofre seg litt ja :fnise:

Hvem er sladrisen din forresten?! For du har vel det? Vi må jo få vite når ting skjer og slikt!! :hoppe:;)

Felicity er litt sladris for meg. Så er Kvist og litt sladris :)

Jeg kan godt være sladrisen din om du ikke har noen altså.. :sjenert:

Håper du koset deg masse på badedagen!!

Kanskje du og må være litt sladris. Jeg misstenker deg for å være lengre oppe enn de andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er egentlig 20 dager fordi når man går gravid i norge så går man 2 dager lengre enn i usa :hoho:

:hoho: ja, det var jo logisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at vi bada i dag :)

Dro til en flott strand vi har her i Østfold, men der virka det jo som om alle andre var og :ler: Men vi fant oss da en plass.

Så har nå fått bada i sjøen for første gang i år. (Bada i ferskvann her om dagen da)

Har og klart å blitt solbrent hele gjengen enda jeg syns vi smurte og smurte. Men det er heldigvis ikke så ille da. Jeg og storelillemann har klart oss greit, er værre med han største av oss :fnise:

Etterpå dro vi hjem og grilla. Var såååå deilig. Var egentlig litt deilig og at sola hadde gått ned bak buskene. For det hadde ikke vært så godt med sol da. Men temperaturen er jo fantastisk nå. Det er virkelig sommer :)

Så nå er den store å legger den lille så da tok jeg med maskina mi og satt meg litt ute for å se hva jeg har gått glipp av her på KG ;)

Ellers så må det vel være noe modning på gang kanskje??!! :klø: Har hatt masse mensvondt i dag....ser ikke hva annet det kan være enn at det gjør seg klart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: ja, det var jo logisk

Veldig :ler:

Har ikke helt skjønt hvorfor det er sånn. Men men....så det er nok dessverre 20 dager igjen og ikke 18 :sukk:

Men han kan godt komme om 18 dager, gjør ingen ting det altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For modning!!

Vist det er det det er da :ler:

Kanskje jeg bare har vondt uten grunn :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Vist det er det det er da :ler:

Kanskje jeg bare har vondt uten grunn :hoho:

Vi satser på at det er modning da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme dumme drøm :gråte:

Drømte at jeg fikk min lille, men så døde han. Var helt forferdelig, så når jeg våkna følte jeg meg skikkelig tom :(

Så kom storemann og lillemann inn på soverommet for å si hadet, så jeg kunne ikke si noe der og da til storemann. Selv om jeg ville ha en ekstra klem. Ble liggende kjempe lenge for det føltes så ekkelt ut av en eller annen grunn.

Går nok over etterhvert!

Er en ny dag, og flott vær, så får nyte det i stede. Vurderer å dra å vaske bilen mens storemann er borte. For den ser virkelig virkelig ikke ut :fnise:

Så får jeg gjort noe fornuftig i dag og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det var jammen meg bra at du fortalte oss om drømmen din, for mamma sier det at man skal fortelle om fæle drømmer for da skjer de ikke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var jo ikke noen koselig drøm nei. Men har hørt at gravide drømmer veldig mye rart... Og tror ikke det er uvanlig å drømme at babyen dør... Men du skal se at om ikke så lenge så har du en sprell levende baby å ta deg av :)

Kanskje du kan sende kjæresten din en sms og fortelle om drømmen din, og si at du gjerne trenger en ekstra god klem når han kommer tilbake?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen meg bra at du fortalte oss om drømmen din, for mamma sier det at man skal fortelle om fæle drømmer for da skjer de ikke :klemmer:

Hmmm.....det skal jeg huske på :klem:

Føles alt bedre. Men litt matt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...